op 03-08-2023 03:15 PM
Beste,
Na een eerste poging tot registratie van ons product krijgen we via email de vraag om onze registratie te corrigeren (vermoedelijk was de streepjescode onvoldoende leesbaar). Wanneer we op die link in de email klikken om een nieuwe foto van de streepjescode op te laden, was dit niet mogelijk op die pagina (leeg veld – foutmelding). Na een moeilijk gesprek op Messenger (met vraag tot cookies verwijderen, andere browser te gebruiken, etc.) krijgen we de input: registreer het product opnieuw. OK, zo gedaan, opnieuw een foutmelding tot registratie m.b.t. die streepjescode. We proberen opnieuw via de link een nieuwe foto te uploaden, weer eenzelfde “lege link”. Opnieuw een registratie uitgevoerd (nieuwe foto’s streepjescodes toegevoegd). Nu krijgen we een reply van Samsung: helaas, we komen niet in aanmerking voor de promotie. Kan er ons aub iemand helpen van Samsung team om deze registratie voor ons in orde te maken?
Bedankt!
Anneleen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-08-2023 08:17 AM
Hi @Members_PM6TH0D, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? En wat lukt er precies niet met mijn collega via Facebook Messenger? Ook mijn collega's via Facebook Messenger kunnen jouw aanvraag inzien en hier een ticket voor aanmaken.
Groeten,
Martijn
op 02-08-2023 09:23 AM
Beste,
Ik heb een gelijkaardig probleem als ladytanja hierboven vermeldde op 15/04/2023.
Geheel de registratie doorlopen, maar vervolgens ook een mail gehad dat de deelname nog niet kan goedgekeurd worden, omdat deze nog niet volledig is doordat de streepjescode of productsticker ontbreekt. In die mail staat vervolgens een link om de deelname te voltooien, maar deze brengt me op een site waar ik vervolgens niets kan aanpassen of uploaden. Dit vervolgens gemeld via facebook Messenger, maar langs deze weg kan ik blijkbaar niet verder geholpen worden.
Graag bijgevolg dus tussenkomst zodat dit via deze weg wel opgelost geraakt.
op 03-08-2023 08:17 AM
Hi @Members_PM6TH0D, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? En wat lukt er precies niet met mijn collega via Facebook Messenger? Ook mijn collega's via Facebook Messenger kunnen jouw aanvraag inzien en hier een ticket voor aanmaken.
Groeten,
Martijn
op 04-08-2023 08:14 AM
Dag Martijn,
Ons eerste registratienummer: BEL10667644WYQK, tweede: BEL10681050PZFH (na corrigeren foto streepjescode 1e registratie) en derde: BEL10681469HMMQ (na een 2e poging van correctie foto streepjescode). Na de eerste registratie heeft uw collega op Messerger de gebruikelijke: verander browser, verwijder cookies, etc. voorgesteld (werkt niet). Nadien krijgen wij gewoon geen reactie meer op Messenger. Onze berichten worden zelfs niet meer gelezen.
Ik vermoed dat meerdere registratienummers nu het probleem zijn? Er waren wel geen andere opties dan opnieuw “deel te nemen”. Er zit gewoon een bug in de oplaadpagina.
Kan u aub dit oplossen en 1 van onze 3 registraties behouden en goedkeuren, want wij voldoen wel degelijk aan de actievoorwaarden van deze promotie?
Dankuwel,
Met vriendelijke groeten,
Anneleen
op 04-08-2023 10:29 AM
Dankjewel voor je reactie. Als ik je gegevens erbij zie ik staan dat alle 3 de aanvragen niet goed zijn. De foto van de streepjescode dient zichtbaar uitgeknipt te zijn, zodra je deze hebt ingediend kunnen we de aanvraag opnieuw in behandeling nemen.
Groeten,
Martijn