Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie Jet 75 - Extra Batterij cadeau

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2021 12:19 AM)
2636 Weergaven
DirkLui
Explorer
Opties

Op 1 juni heb ik meegedaan met de promo actie voor een gratis batterij bij aankoop van een samsung Jet 75. Aanvraag nummer is NLD3989202RYRBJ. Binnen 6 weken zou de extra batterij verstuurd worden. Die 6 weken zijn inmiddels voorbij maar nog geen extra batterij. Wanneer kan ik deze ontvangen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb het even nagevraagd. Ze streven er naar om dit binnen 6 weken te doen maar kan soms wat langer duren helaas. Ze geven aan dat ze wachten op nieuwe voorraad, zodra deze er is komt die jou kant op!

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb het even nagevraagd. Ze streven er naar om dit binnen 6 weken te doen maar kan soms wat langer duren helaas. Ze geven aan dat ze wachten op nieuwe voorraad, zodra deze er is komt die jou kant op!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
DirkLui
Explorer
Opties
Dat van wachten op nieuwe voorraad komt me bekend voor van de Earbuds actie. Daar heb ik ook heel lang op moeten wachten.
0 Likes
DirkLui
Explorer
Opties
Inmiddels weer 2,5 week verder maar nog steeds niets gehoord. Na ruim 9 weken had ik toch wel iets verwacht. Bij de earbuds kreeg je nog een vertragings mail maar nu helemaal niets.
0 Likes
DirkLui
Explorer
Opties
En weer 2 weken verder. Geen berichten en geen accu. Wel inmiddels bijna 3 maanden verder. Als ik dit vooraf geweten had had ik een Jet 90 gekocht. Daar zit de
2e accu bij. Maar dan zat ik waarschijnlijk te wachten op de gratis Clean Station.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DirkLui, goedemorgen.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging, je hebt helemaal gelijk. Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling ook vragen of er voortaan, bij een vertraging, een e-mail of bericht kan worden gestuurd om dit aan te geven.

We zijn momenteel nog aan het wachten op de nieuwe voorraad, zodra we de batterijen weer binnen hebben bij onze promotieafdeling, sturen we deze zo snel mogelijk naar je op.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DirkLui
Explorer
Opties
Hallo. Vandaag na 3 maanden (13 weken dus) de extra accu ontvangen. Heeft even geduurd maar het is goed gekomen. Had hem al op 27-8 kunnen hebben maar toen was ik niet thuis.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@DirkLui

Hey Dirk,

Dankjewel voor de terugkoppeling en je geduld! Het is misschien niet heel aardig 😉 maar ondanks dat het om een stofzuiger gaat wens ik je toch heel veel gebruiksplezier toe!

Heb je onze hulp nodig in de toekomst, stuur ons dan gerust een bericht.

Fijne avond en groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DirkLui
Explorer
Opties
Hoi Martijn,

Over de stofzuiger zelf ben ik heel tevreden. Klinkt misschien vreemd maar met de Jet75 is stofzuigen eigenlijk gewoon leuk. De accu gaat best lang mee maar net niet voldoende om alles (3 verdiepingen met harde vloeren, alleen vloerbedekking op de trappen en de banken beneden) te doen vandaar dat de extra accu welkom is.
Ozco
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb meegedaan aan dezelfde actie, en ben ondertussen 11 weken aan het wachten zonder enige update. Ook telefonisch erg slecht geholpen en kom of niet in gesprek, of wordt ik van de lijn gegooid. Jammer.

Gezien jij 13 weken hebt moeten wachten, hoop ik dat ik binnen 2 weken ook mijn accu kan krijgen. Daarnaast ben ik ondertussen verhuisd. Ik had niet verwacht dat het langer dan 6 weken zou duren. Maar toen ik de klantenservice sprak 3 weken terug (bij week no. 😎 werd mij verteld dat ze het adres niet kunnen wijzigen.

Nu maar hopen dat er iemand thuis is op het moment van levering, op het oude adres. 

0 Likes