Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Programma duurt ERG lang

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2020 11:58 AM)
3431 Weergaven
Wasmasjien
Apprentice
Opties

Goededag,

Ik heb een Samsung ecobubble wasmachine sinds een jaar ongeveer.

Sinds kort duren de programma's wel erg lang. 

Gisteravond een was klaargezet zodat deze rond 10 uur vanochtend klaar zou moeten zijn. De tijdsaanduiding was 3 uur, de trommel was redelijk vol, niet volgepropt. Nu is het 12 uur en geeft het display aan dat het nog steeds een uur moet draaien. Geen storingscodes of niks.

Hij is dus al 5 uur bezig met een enkele was. Ik heb nog een andere was die ik wil draaien, en zou graag niet de hele dag op de wasmachine willen babysitten.

Is hier een oplossing voor?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

De fabrieksgarantie bedraagt 24 maanden (2 jaar dus), maar daarnaast geldt in Nederland ook nog een wettelijke garantie waarbij een te verwachte levensduur (afhankelijk van de aanschafprijs) van toepassing is.

Voor de garantie moet je bij de verkopende partij zijn, de winkel of webshop waar het apparaat is gekocht.

Indien je technisch bent aangelegd kan je via tweakers.net instructies vinden om de printplaat zelf de herstellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Wasmasjien
Apprentice
Opties

Ik zag het schermpje zojuist van 1.00 uur naar 1.09 uur springen. Dit kan niet de bedoeling zijn.

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik vermoed dat het probleem door een defecte printplaat is ontstaan.

Zoek met Google maar eens op "eco bubble printplaat defect" en je zal zien dat dat probleem met de slechte printplaat al jaren aan de gang is.

0 Likes
Wasmasjien
Apprentice
Opties

Dank je wel! Hier was ik al bang voor.

Enig idee wat ik hier aan kan (laten) doen? Of ben ik de pineut en valt dit buiten de garantie?

0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

De fabrieksgarantie bedraagt 24 maanden (2 jaar dus), maar daarnaast geldt in Nederland ook nog een wettelijke garantie waarbij een te verwachte levensduur (afhankelijk van de aanschafprijs) van toepassing is.

Voor de garantie moet je bij de verkopende partij zijn, de winkel of webshop waar het apparaat is gekocht.

Indien je technisch bent aangelegd kan je via tweakers.net instructies vinden om de printplaat zelf de herstellen.

Wasmasjien
Apprentice
Opties

Hartelijk dank!

Ik ga hier achteraan!