Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met WF70F5E3P4W wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2017 02:51 PM)
1612 Weergaven
Maarten76
Apprentice
Opties

Sinds november 2013 hebben we de WF70F5E3P4W in huis. Deze bevalt in principe goed, maar maakt altijd al een vreemd geluid bij het centrifugeren. Ervan uit gaant dat dit normaal is, hebben we hier nooit aandacht aan besteed.

Sinds een paar weken doet zich het volgende probleem voor:

Tijdens het katoen programma stopt de machine, een keer op de startknop en hij gaat weer verder. Dit is nu al diverse malen gebeurd, dus ik ben er bang voor dat er iets mis is.

Wat zijn de opties buiten meteen een monteur te laten komen?

0 Likes
21 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Maarten, welkom op de Community!

Gebeurt dit alleen tijdens het katoenprogramma? Na hoe lang gebeurt dit ongeveer en wat zie je op dat moment op het display?

Je kunt even het filter controleren en schoonmaken. Zorg er ook voor dat de trommel niet te zwaar beladen is. Ik hoor graag van je!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Maarten76
Apprentice
Opties

Hey, bedankt voor je antwoord!

Zover we nu zien, gebeurt dit alleen op het katoen programma, op willekeurige tijden. De ene keer stopt hij met nog 1h22 minuten, soms daarna nog een keer, de andere keer veel eerder of later. Kort voordat hij stopt maakt hij een raar geluid alsof hij de trommel niet rond krijgt en daardoor in storing schiet.

Op het display is niks te zien, behalve dan wat je normaal ook ziet als hij een programma aan het draaien is. Er gebeurt alleen weer iets als je op start drukt, dan vervolgt hij het programma.

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Kun je de kalibratiemodus uitvoeren en kijken hoe het gaat? Dit doe je als volgt:

1. Schakel de wasmachine uit.

2. Druk op de knop Aan/uit terwijl je de knoppen Temp. en Uitgesteld einde tegelijkertijd ingedrukt houdt. De wasmachine wordt ingeschakeld en op het display wordt "CLB" weergegeven.

3. Druk op de knop Start/Pauze om de Kalibratiemodus te starten.

4. De trommel draait rechtsom en linksom gedurende ongeveer 3 minuten.

5. Wanneer de Kalibratiemodus is voltooid, wordt "End" (of "0") op het display weergegeven en wordt de wasmachine automatisch uitgeschakeld.

6. De wasmachine is nu gereed voor gebruik.

0 Likes
Maarten76
Apprentice
Opties

Ik heb de kalibratiemodus uitgevoerd, eens kijken hoe het nu gaat.

Ik hou je op de hoogte!

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Top 👍 Ik hoor van je! 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Maarten76, is het inmiddels opgelost?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Maarten76
Apprentice
Opties

We hebben het katoen programma nog niet gebruikt. Ik laat weten als we het wel gebruikt hebben en hoe het is gegaan.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is helemaal goed. Ik hoor 't dan nog van je!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Maarten76
Apprentice
Opties

Zo te zien is het probleem voor nu opgelost.  Mocht het weer voorkomen, dan meld ik me weer!