op 10-08-2020 02:41 PM
Hoi,
Ik heb een Samsung MC28H5015CK combimagnetron. Deze gebruik ik nu ongeveer 3,5 jaar met veel plezier, tot afgelopen weekend. De ovenfunctie werkt niet meer naar behoren, zaterdag ochtend deed de oven nog wat die moest doen en zondag ochtend niet meer. Eerst verwarm ik de oven en daarna gaan er bijvoorbeeld kaiserbroodjes in, op 200 gr voor 10 minuten, alleen komen de broodjes er dan nog spierwit en niet gaar uit. Als ik ze dan wat langer in laat komen ze eruit als steen. Hoe kan dit?
Helaas heb ik vaker gehoord, dat als een onderdeel kapot is bij een combimagnetron, dat dit lastig tot niet meer te repareren is. Is dit een probleem wat eventueel nog te repareren is en wat zal dat gaan kosten?
Groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-08-2020 11:55 AM
Hoi @Marinda,
Welkom op de Community!
Zie je ook een errorcode op het display? Je zou nog kunnen proberen hem een tijdje van de stroom af te halen. Als het dan niet beter gaat, kun je hem het beste binnen brengen voor reparatie. Mocht je liever kijken naar een nieuwe combimagnetron tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privébericht sturen 👍
op 12-08-2020 12:55 PM
Hi BruceH,
Ik krijg geen errorcode op de display. Ik ga het proberen met de combi tijdelijk van het stroom te halen, mocht dit niet de oplossing zijn, stuur ik je een privebericht. Ik denk namelijk dat de kosten van reparatie meer zijn, dat dat de combi nog waard is. Heb deze toen der tijd met een hele leuke aanbieding op de kop weten te tikken.
Bedankt!
Groetjes,
Marinda
op 12-08-2020 01:24 PM
op 22-09-2020 09:28 AM
Hoi, ik heb een soortgelijk probleem. Alles functioneert, maar de oven komt niet op temperatuur. Errorcode E23. Enig idee wat het probleem is en hoe dat is op te lossen? Dank en groet, Arno
op 22-09-2020 09:30 AM
Oh, en het typenummer van mijn apparaat is CE115P.
op 22-09-2020 04:27 PM
Hi @ArnoBuurman
Welkom op de Community. Goed dat je reageert! Heb je het apparaat toevallig op een verlengsnoer/stekkerdoos aangesloten?
op 22-09-2020 05:36 PM
Hoi, ja, vanaf het begin al. kan dat de oorzaak zijn? En is direct aansluiten op het stopcontact dan mogelijk de oplossing?
op 24-09-2020 09:47 AM