Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ophangrubbers motor wasmachine WF70F5E0Q4W/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2020 02:56 PM)
813 Weergaven
rushrat
Apprentice
Opties

Ik heb een onderdeel nodig voor mijn samsung wasmachine WF70F5E0Q4W/EN.

Het gaat om de ophangrubbers van de motor. Heeft iemand voor mij de artikelnummer(s) van deze onderdelen die in de genoemde wasmachine passen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
rushrat
Apprentice
Opties

Het is al gelukt. Ik heb 2 van deze besteld: DC67-00587A (EAN8713411185212). Deze zijn voor de voorkant van de motorophanging. Waar je tegenaan kijkt als je achter de wasmachine staat. Voor de volledigheid noem ik ook de rubbers die aan de achterkant vd motor worden gebruikt. Deze waren bij mij nog goed, dus ik had ze niet nodig. DC61-00041A (EAN8713411219023)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rushrat,

Welkom op de Community!

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze partner, Samsung Onderdelen: https://bit.ly/2caoTI8

Als je aan hen de modelcode doorgeeft, kunnen zij kijken of ze het onderdeel op voorraad hebben en hoeveel het gaat kosten 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
rushrat
Apprentice
Opties

Het is al gelukt. Ik heb 2 van deze besteld: DC67-00587A (EAN8713411185212). Deze zijn voor de voorkant van de motorophanging. Waar je tegenaan kijkt als je achter de wasmachine staat. Voor de volledigheid noem ik ook de rubbers die aan de achterkant vd motor worden gebruikt. Deze waren bij mij nog goed, dus ik had ze niet nodig. DC61-00041A (EAN8713411219023)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Thanks voor het doorgeven 👍

rsz-846676
0 Likes
rushrat
Apprentice
Opties

Hoi BruceH. Heb je misschien ook tips om de motor weer te monteren? Ik heb nu alle rubbers weer op de motor geplaatst. Daarna geprobeerd om de motor weer op te hangen aan de vier ophangpunten. Is het nodig om een rubberen hamer te gebruiken? Want alleen door te duwen krijg ik de motor niet volledig hangend op de ophangpunten. Hoor het graag van je.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rushrat,

Kun je via een privebericht jouw mailadres delen? Dan kan ik je een PDF bestand toesturen 👍

rsz-846676
0 Likes