Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruiling: Juiste model niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2024 06:56 PM)
257 Weergaven
jordie95
First Poster
Opties

Ook hier al maanden bezig om een vervangende oven te krijgen aangezien die van ons 3x in een half jaar stuk is gegaan en niet meer te repareren is. Al tientalle mails met de omruil afdeling waarbij ze in eerste instatie hetzelfde model wilde sturen. Hier geen akkoord op gegeven en akkoord gekregen op het nieuwste model met een bijbetaling. Afspraak wordt, na weer weken gewacht te hebben, ingepland maar blijkt het toch om het oude model te gaan die ze willen installeren.
Weer 2 maal met de klantenservice gesproken en bijna gesmeekt iemand van de betreffende omruilafdeling te spreken maar dit was niet mogelijk. Het kwam wel goed zei de klantenservice, want "het was wel in behandeling".

Oven is 19-8 onherstelbaar verklaard...

Dossier: 4279320448

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update jordie95,

Ik lees dat mijn collega van de Escalatie afdeling  jou heeft gecontacteerd. Hij is voor jou bezig zie ik om het geregeld te krijgen. Ik hoop dat het zo snel mogelijk voor je wordt afgerond.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jordie95,

Bedankt voor jouw bericht. Ik lees dat onder interne ticket, EX-13041, onze omruilafdeling hiermee bezig is. Voor de zekerheid heb ik een herinnering gestuurd naar de afdeling. Zo snel mogelijk nemen ze weer contact met je op of anders ik.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jordie95
First Poster
Opties
Er mee bezig zijn ze jammer genoeg al erg lang.. op de hoogte gehouden worden we echter totaal niet. Mijn inziens is een berichtje als "sorry voor het ongemak, het juiste model is besteld en zal dan en dan ongeveer geleverd worden" een hele kleine moeite in deze situatie.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo jordie95,

Ik ben geïnformeerd dat ze CE Repair de opdracht hebben gegeven om de verkeerde model retour te sturen, waarna ze de opdracht voor het sturen van de juiste model kunnen bewerkstelligen. Ze proberen het proces zo snel mogelijk voor jou af te ronden. Laat weten wanneer je na een tijd weer niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jordie95
First Poster
Opties
We zijn wederom weer een aardige periode verder en nogaltijd niks vernomen. Krijg ook nooit iemand aan de lijn wanneer ik vraag om telefonisch contact met de omruilafdeling.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jordie95,

Ik lees dat mijn collega van de omruilafdeling bezig is om te zorgen dat de juiste model zo snel mogelijk wordt geleverd. Mijn collega's staat hier in contact met onze logistieke afdeling om te zorgen dat de juiste model wordt geleverd.  Ik hou de status hiervoor ook in de gaten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jordie95
First Poster
Opties
We zijn weer 6 dagen verder zonder enig teken vanuit de omruilafdeling. Ik wil graag nogmaals benadrukken dat we ondertussen bijna 3 maanden verder zijn sinds het onherstelbaar verklaren van onze over.
Ik wil dat er telefonisch contact met mij opgenomen wordt en er gewoon harde, duidelijke afspraken gemaakt worden omtrent de levering van onze nieuwe oven. Een oven/magnetron is namelijk praktisch onmisbaar in een huishouden met 2 kleine kinderen. De omruilafdeling heeft mijn telefoonnummer meermaals via de mail gekregen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jordie95,

Ik lees dat mijn collega van onze Omruilafdeling aan het overleggen is met onze logistieke afdeling voor de juiste stappen. Zodra ze antwoord heeft neemt ze contact met jou op. Ze probeert het zo snel mogelijk voor jou af te ronden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jordie95
First Poster
Opties
Zojuist een mail ontvangen waarin aangegeven wordt dat ik van de omruiling af wil zien, dit is echter nooit door ons aangegeven en wij zaten in afwachting van de levering. Via de klantenservice wordt er een intern bericht gestuurd maar een leidinggevende spreken is absoluut onmogelijk aldus de klantenservicemedewerker. Ikheb wederom het verzoek tot telefonisch contact gemaild naar de afdeling maar heb er een hard hoofd in.

Hoe kan dit nou allemaal zo ontzettend mis gaan?? Het is toch geen raketwetenschap om een oven op te sturen???
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update jordie95,

Ik lees dat mijn collega van de Escalatie afdeling  jou heeft gecontacteerd. Hij is voor jou bezig zie ik om het geregeld te krijgen. Ik hoop dat het zo snel mogelijk voor je wordt afgerond.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes