Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NQ50J3530BS Combimagnetron ratelend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2018 12:13 PM)
13845 Weergaven
Marco1965
Student
Opties

Hallo, de combimagnetron die we sinds gisteren in huis hebben maakt een ratelend geluid bij oven en magnetron. Lijkt of er iets rammelt intern. Komt dat iemand bekend voor / oplossing bekend of is het gewoon een defect? Dank voor je reactie vast, marco.

0 Likes
27 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Marco1965 en welkom op de Samsung Community! Tof dat je voor onze magnetron gekozen hebt, maar een ratel hoort daar naar mijn weten niet bij. Kan je er misschien een video of geluidsfragment van maken voor de zekerheid? Ook rondom de magnetron gekeken of er niet nog ergens een stukje verpakking uitsteekt oid? 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Marco1965! Kan ik nog iets voor je magnetron doen of is het ratelen inmiddels verleden tijd?

0 Likes
Marco1965
Student
Opties

De oven is in,iddels door Coolblue snel en soepel omgewisseld, deze ratelt niet. Hoorde er dus inderdaad niet bij. Dank voor de reactie, deze oven bevalt prima.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Top! Fijn om te horen dat het goed is gekomen :smiling-face: Dank voor de terugkoppeling ! ^Joeri

0 Likes
Strudel
Student
Opties

beste samsung,

mijn combimagnetron maakt ook een ratelend geluid... soms valt het weg en dan komt het weer naar voren soms heel hard... het lijkt erop dat het "fan" in achterin de combi-magnetron aanloopt bij de oven functie (gebruik ik hem voornamelijk voor)

Strudel
Student
Opties
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Strudel! Dat klinkt niet goed nee.. Als je hem net nieuw hebt raad ik aan je winkel hierover aan te porren, anders breng ik je graag in contact met onze reparatiedienst om dit opgelost te krijgen.

0 Likes
RubenDC
Student
Opties

Ik zit met exact hetzelfde probleem. 

Mijn toestel is net uit garantie 😕 

Wat zijn mijn opties hiervoor? 

Groeten

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Ruben, erg jammer om te horen dat ook jouw magnetron ratelt. Ik raad je dan ook aan om hier eerst mee bij je winkel aan te kloppen. Wij zijn toch gebonden aan de fabrieksgarantie en als hij daarbuiten valt zal een reparatie via ons niet gratis zijn. Aangezien je de koopovereenkomst hebt met je winkel kunnen zij hier mogelijk meer in betekenen. 

0 Likes