Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe Amerikaanse koelkast blijft bijna constant geluid maken

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2025 08:59 PM)
151 Weergaven
Lindsey29
Student
Opties

We hebben een nieuwe Amerikaanse koelkast gekocht. Speciaal omwille van het geluidsniveau, want we hebben eigenlijk een French door (ander merk) die nog perfect werkt, maar een hels lawaai maakt. We hebben een open keuken-living en ik was het echt moe. We hebben de RS68CG885DB1 gekocht. 
Deze is sinds gisteren geïnstalleerd en gevuld. Maar het is toch niet normaal dat deze bijna constant een vrij luid rrrrrrrrrrrrrr-geluid maakt? Ik zocht al heel wat info over geluiden op en het lijkt op het compressorgeluid. Maar dat ding moet toch niet constant draaien en zoveel lawaai produceren? Ik dacht dat die speciaal zo stil was?! Ik word er bijna gek van 😕 Ik koop een nieuwe koelkast voor het lawaai en het is bijna nog erger dan ervoor 😢

0 Likes
4 Antwoorden
Dhvv
Apprentice
Opties
Toevallig al gecontroleerd of de koeler waterpas staat? Wanneer dat niet het geval is, zou dat de oplossing kunnen zijn!
Lindsey29
Student
Opties

Jazeker. Ik heb al alle 6 stappen doorlopen waaraan het zou kunnen liggen, maar alles klopt. Ik word er echter gek van, van dat bijna constant geluid.

Dhvv
Apprentice
Opties
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat een ventilator van de vriezer defect is of onjuist aangestuurd wordt. Je kunt proberen via SmartThings een update uit te voeren, indien beschikbaar. Anders zou ik contact opnemen met de partij waar je de koeler hebt aangeschaft!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lindsey29,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw koelkast. Ik help je graag verder! Heb je het advies over updaten kunnen uitvoeren? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, kan je ons dan voorzien van een filmpje waarop de koelkast in zijn geheel op te zien is en het geluid duidelijk hoorbaar?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes