Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding op TV: Webbrowser moet update hebben en ook Google en YouTube werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2021 11:44 AM)
682 Weergaven
ArnoKlep
Student
Opties

De Smart TV van 2012, UE40ES6100 WXXN, meldt dat de Webbrowser updates nodig heeft. En ook Google doet het niet en YOUTube doet het ook niet.  Wat kan ik doen zodat ik het voor elkaar kan krijgen. Aanvullende info: Softwareversie: T-MST10PDEUC  2009.0.BT-G/Q  Gaarne uw bericht.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ArnoKlep , Arno,

Je post dit in Huishoudelijke Apparatuur terwijl het in Televisie thuishoort.
Ik zal vragen om het te laten verplaatsen. Het introductiejaar van de tv is 2012.
Sommige sites zoals YouTube ondersteunen deze browser niet meer.
De ingebouwde Tizen browser is niet los te updaten. Dat gaat via de firmware.
Er is een nieuwere versie (2010.0) beschikbaar. Je zou kunnen proberen om deze via USB te updaten.
Gezien de leeftijd van de tv geef ik je weinig kans dat hiermee het probleem is opgelost.
Hier te vinden bij Handleidingen en downloads:
https://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES6100WXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-MST10PDEUC_2010.0.exe de map T-MST10PDEUC (met daarin de map image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Installeren: Bij→Menu Ondersteuning→Software-update. Kiezen voor via USB.
De browser is  sowieso al gelimiteerd. Zie:
https://www.lifewire.com/samsung-smart-tv-web-browser-4686055

Laat even weten of het gelukt is..

PS zou je misschien je e-mailadres willen weghalen?
Dit is een openbaar forum waarin iedere kan meelezen.
Denk aan je privacy..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ArnoKlep , Arno,

Je post dit in Huishoudelijke Apparatuur terwijl het in Televisie thuishoort.
Ik zal vragen om het te laten verplaatsen. Het introductiejaar van de tv is 2012.
Sommige sites zoals YouTube ondersteunen deze browser niet meer.
De ingebouwde Tizen browser is niet los te updaten. Dat gaat via de firmware.
Er is een nieuwere versie (2010.0) beschikbaar. Je zou kunnen proberen om deze via USB te updaten.
Gezien de leeftijd van de tv geef ik je weinig kans dat hiermee het probleem is opgelost.
Hier te vinden bij Handleidingen en downloads:
https://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES6100WXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-MST10PDEUC_2010.0.exe de map T-MST10PDEUC (met daarin de map image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Installeren: Bij→Menu Ondersteuning→Software-update. Kiezen voor via USB.
De browser is  sowieso al gelimiteerd. Zie:
https://www.lifewire.com/samsung-smart-tv-web-browser-4686055

Laat even weten of het gelukt is..

PS zou je misschien je e-mailadres willen weghalen?
Dit is een openbaar forum waarin iedere kan meelezen.
Denk aan je privacy..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ArnoKlep
Student
Opties

Beste Dick,

Vriendelijk dank voor je snelle deskundige reactie.  Fijn dat je het item in de TV map laat plaatsen want daar hoort het inderdaad thuis. Een uitgebreid vakkundig antwoord met een goede conclusie lijkt mij. Gezien de geringe kans op verbetering van het functioneren van de TV zie ik toch maar af van de update-actie met de USB-stick, daarbij je advies opvolgend. Ik weet nu in elk geval zeker dat het zinloos is om te proberen de TV naar een hoger level te tillen.  En ja m'n emailadres zal ik voortaan zeker achterwege laten. 

Groet en fijn weekend, Arnol

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @ArnoKlep , Arnol,

Bedankt voor het compliment! Gezien de datum van de update (11 mei 2020) zou ik toch een poging wagen.
Sowieso aan te bevelen, omdat er ook vaak bugfixes en prestatieverbeteringen inzitten.
Niet geschoten is altijd mis. Je e-mailadres is nog wel zichtbaar. Je kunt dit editen door op de 3 puntjes naast Opties te klikken.
Daarna kun je kiezen voor Antwoord bewerken.

Jij ook een fijn weekend toegewenst!

signatureee
Groet, Dick