op 11-02-2020 12:52 PM
Beste Samsung en lezers,
Onze wasmachine maakt sinds zaterdag een luid ratelend geluid bij centrifugeren. Ter verduidelijking heb ik een filmpje met geluid geüpload naar YouTube: https://youtu.be/MEDK-LWqkSY
- Wasmachine staat zo waterpas als een huis en zo staat hij al 10 jaar sinds de aankoop.
- Er zit(ten) geen muntje(s) in het filter of andere scherpe metalen onderdelen.
- Met dit type is een kalibratie programma niet mogelijk. (Via Samsung social media kreeg ik verschillende tips van "Sammy" waarin wordt geadviseerd om vanuit de uit-stand de knoppen "Temperatuur" en "Uitgesteld einde" vijf seconden ingedrukt te houden. Daarna de powerknop terwijl je de knoppen ingedrukt houdt indrukken totdat de melding CB of CLB op het display verschijnt. Maar dit werkt niet. Kan die optie in de originele handleiding ook niet vinden.)
Iemand? Is hij afgeschreven? Misschien dat er iemand is die dit meteen hoort na het luisteren van het filmpje. Dat scheelt ons weer moeite doen met repareren etc.
Alvast bedankt.
op 13-02-2020 03:08 PM
Hey @Flibertjo Goed dat je een topic opent! Dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Goed dat je zelf al een aantal stappen hebt doorlopen! Ik kan hiervoor een reparatie indienen, maar omdat het toestel al 10 jaar oud is, komen daar kosten bij kijken. Je kunt me ook een privé bericht sturen, misschien heb ik een andere oplossing voor je.
op 28-12-2020 01:48 PM
Hetzelfde probleem hebben wij ook met de wasmachine. Ik hoor graag wat we hier aan zouden kunnen doen. Pb gestuurd. vriendelijke groet,