op 15-06-2020 10:24 AM
Hallo, ik heb mijn zwarte family hub koelkast nog maar 4 maanden en er zitten al 2 kleine blutsen in en een krassen. De krassen komen doordat er blijkbaar iemand met een vuile handdoek de koelkast heeft afgedroogd na het poetsen. Heel erg zoiets. Ik vind dat de koelkast het minste wat een blutsje heeft. Iemand tips hoe ik de krassen eruit kan krijgen? Die zitten natuurlijk aan de voorkant. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-06-2020 12:25 PM
Ik durf niet te zeggen of dat helpt, het kan ook zijn dat het verkleurd of iets dergelijks, dan ben je nog verder van huis.
Als het om gebruikersschade gaat, worden er wel kosten in rekening gebracht voor een monteursbezoek.
Ik kan een reparatieverzoek indienen, dan neemt het reparatiecentrum contact met je op en kun je om een kostenindicatie vragen 👍
op 16-06-2020 09:37 AM
Hi @mariel3,
Dat is inderdaad zonde. Echter als het (diepe) krassen zijn, kunnen we deze niet verwijderen met enkel poetsen en zal het paneel bijvoorbeeld vervangen moeten worden. Kun je een foto sturen van waar het precies zit?
op 17-06-2020 08:45 PM
Hey @BruceH, wij hadden al iets in gedachten van spul waar je krassen mee uit de auto krijgt? Ik weet het anders ook niet. En het paneel vervangen? Wat kost dat? Ik heb wel 3 jaar garantie op de koelkast bijbetaald. Dan worden er geen voorrijkosten gerekend?
op 19-06-2020 12:25 PM
Ik durf niet te zeggen of dat helpt, het kan ook zijn dat het verkleurd of iets dergelijks, dan ben je nog verder van huis.
Als het om gebruikersschade gaat, worden er wel kosten in rekening gebracht voor een monteursbezoek.
Ik kan een reparatieverzoek indienen, dan neemt het reparatiecentrum contact met je op en kun je om een kostenindicatie vragen 👍
op 19-06-2020 01:54 PM
Dag @BruceH, Je hoeft geen reparatieverzoek in te dienen. Ik vrees dat ik beter geen extra uitgaven kan doen aan deze koelkast. Ze is zeer delicaat en het minste wat zit er een deuk in. Het is zeer zeer dun materiaal. Toch bedankt!
op 19-06-2020 02:15 PM