op 15-06-2021 09:15 PM
Misschien ben ik veel te voorbarig maar vandaag is mijn nieuwe koelkast bezorgd. Ik heb m een paar uur laten rusten en hij staat waterpas. Hij staat nu enkele uren aan maar wat een irritant en luid geluid (brom) maakt dat ding. Heb m gekocht omdat hij stil zou zijn (35db) maar heb net gecheckt en meter geeft 43 db aan. Linkerzijkant voelt ook heel heet aan.
is dit tijdelijk? Of is er iets mis met de nieuwe ijskast? Want slaap in dezelfde ruimte en dit geluid is zeer hinderlijk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-06-2021 08:03 PM
Hallo Bruce,
Dank je wel,
Ik heb vannacht met oordoppen in geslapen en tot mijn grote verrassing was het geluid vanochtend gereduceerd tot een acceptabel niveau. Waarschijnlijk was ik dus toch te voorbarig en te ongeduldig.
op 16-06-2021 10:51 AM
Hi @ReginaH,
Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Zorg er in ieder geval voor dat de koelkast aan de zij- en bovenkant genoeg ruimte vrij heeft, zoals hier wordt gedemonstreerd: https://bit.ly/3kxHIEO
Zodra je de koelkast net aanzet, zal hij wat harder moeten werken om om temperatuur te komen. Nadat de koelkast op de gewenste temperatuur is, zal het geluid afnemen.
Gaat het inmiddels beter? 👍
op 16-06-2021 08:03 PM
Hallo Bruce,
Dank je wel,
Ik heb vannacht met oordoppen in geslapen en tot mijn grote verrassing was het geluid vanochtend gereduceerd tot een acceptabel niveau. Waarschijnlijk was ik dus toch te voorbarig en te ongeduldig.
op 17-06-2021 10:36 AM