Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koelkast RB33J3205SA tikkend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2018 09:59 AM)
880 Weergaven
Steenwijk
First Poster
Opties

Hoi,

Laatste paar weken hoor ik af en toe een tikkend geluid komen van mijn koelkast. De koelkast heeft genoeg ruimte tussen de muur en achterkant/zijkant. Wat zou dit kunnen zijn?

Hieronder heb ik een link gedeeld waar je het geluid kan luisteren. 

https://drive.google.com/open?id=1wDl9gr-MKs48kekjFNZOe2nU1FLylBlQ

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ai, dat klinkt inderdaad niet fijn. Het lijkt erop dat de fan vastloopt, dit kan door ijsvorming gebeuren. Je zou mogelijk de koelkast kunnen ontdooien door deze gedurende 4 á 5 dagen van het stroom te halen. 
Soms is niet alles ontdooit na 24 - 48 uur. Er bestaat ook de optie voor een reparatie, maar het kan zijn dat het issue dan terugkomt vanwege de terugkerende ijsvorming. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
MBeauhenouch
First Poster
Opties

Beste Nick,

Wij hebben nu sinds de zomer hetzelfde probleem. Soms duurt het tikken wel langer dan een halfuur aaneengesloten! Om gek van te worden! Er is genoeg ruimte tussen muur en kast en de koelkast staat waterpas. Bij het openen van de deur gaat het getik gewoon net zo hard door! Wat zijn nu onze mogelijkheden? Er staat een sticker op van Samsung met 10 Year Warranty. We hebben hem nu bijna 6 jaar. Graag horen wij van u!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MBeauhenouch,

Bedankt voor jouw melding hiervan. Ik kan me goed begrijpen dat je hierover zorgen maakt. Graag help ik je verder! Ik moet wel vermelden dat de 10 jaar garantie alleen is voor de compressor. Ben je in de gelegenheid om een video hiervan te maken en te delen met ons? We kunnen dan het beter beoordelen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes