Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Koelkast lekt water , waar zit afvoergaatje op de achterwand

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2022 08:19 PM)
1607 Weergaven
Vicbey
First Poster
Opties

RR35H6000SA lekt water uit rooster binnenin onderaan elke dag staat onder de fruitmand water maar vind niet waar de lekbak zit of het afvoergaatje om dit proper te maken kan iemand mij helpen aub 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vicbey, geodemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je het afvoerkanaal al gevonden? Afgaande op de technische tekening zou deze aan de rechterkant dienen te zitten en dan halverwege de koelkast. Prik deze voorzichtig door met een saté prikker.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vicbey, geodemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je het afvoerkanaal al gevonden? Afgaande op de technische tekening zou deze aan de rechterkant dienen te zitten en dan halverwege de koelkast. Prik deze voorzichtig door met een saté prikker.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Michel91
First Poster
Opties

Goedendag,

Ik heb een vergelijkbaar probleem: water onder mijn Samsung koelkast. Het is een Amerikaans model, RS7528THCSL. Weet niet waar het vandaan komt. Kan ik het beste het rooster aan de achterkant open schroeven en kijken wat daar zit?

vr. gr. Michel

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Michel91, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er water onder je koelkast ligt! Ga je zelf sleutelen aan de koelkast dan kan dat ook weer andere risico's met zich meebrengen.

Via onze website kan je ook een serviceverzoek aanvragen voor jouw koelkast. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,Martijn

0 Likes