op 20-05-2022 08:19 PM - laatst bewerkt op 30-05-2022 08:43 AM door MartijnK
RR35H6000SA lekt water uit rooster binnenin onderaan elke dag staat onder de fruitmand water maar vind niet waar de lekbak zit of het afvoergaatje om dit proper te maken kan iemand mij helpen aub
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-05-2022 02:50 PM
Hi @Vicbey, geodemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Heb je het afvoerkanaal al gevonden? Afgaande op de technische tekening zou deze aan de rechterkant dienen te zitten en dan halverwege de koelkast. Prik deze voorzichtig door met een saté prikker.
Groeten,
Martijn
op 23-05-2022 02:50 PM
Hi @Vicbey, geodemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Heb je het afvoerkanaal al gevonden? Afgaande op de technische tekening zou deze aan de rechterkant dienen te zitten en dan halverwege de koelkast. Prik deze voorzichtig door met een saté prikker.
Groeten,
Martijn
op 06-11-2023 03:36 PM
Goedendag,
Ik heb een vergelijkbaar probleem: water onder mijn Samsung koelkast. Het is een Amerikaans model, RS7528THCSL. Weet niet waar het vandaan komt. Kan ik het beste het rooster aan de achterkant open schroeven en kijken wat daar zit?
vr. gr. Michel
op 07-11-2023 01:39 PM
Hi @Michel91, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er water onder je koelkast ligt! Ga je zelf sleutelen aan de koelkast dan kan dat ook weer andere risico's met zich meebrengen.
Via onze website kan je ook een serviceverzoek aanvragen voor jouw koelkast. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,Martijn