op 23-11-2023 04:53 PM
Weet iemand hoe ik een officiële klacht kan indienen? Ik kan nergens een mailadres vinden. Alleen via Whats app. Hier is de reactie erg traag.
Tijdens de installatie van mijn koelkast had de ' monteur' geen kennis (wist überhaupt niet dat hij geïnstalleerd moest worden en had dit nog nooit gedaan) en kon hem niet aansluiten en heeft daarnaast mijn net nieuwe PVC vloer (die er nog geen 2 weken in ligt) beschadigd. Ik ben uren bezig geweest afgelopen dagen met de klantenservice en Whats app.. maar de wachttijden zijn enorm, er wordt zeer onverstaanbaar gesproken, en de verbinding wordt continue verbroken.
Ik heb geen vertrouwen in de afhandeling...
23-11-2023 10:17 PM - bewerkt 23-11-2023 10:18 PM
op 24-11-2023 11:41 AM
Hi @fransienw, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Wat is het ordernummer van jouw bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 25-11-2023 08:05 PM
Ordernummer: NL231121-89177822
Ik heb het bedrijf ge appt wat de aflevering doet en vandaag is er een monteur geweest die de koelkast geïnstalleerd heeft. Heel fijn.
Nu is alleen nog de ingediende schade in behandeling.. ik hoop dat dit ook op een goede manier afgehandeld gaat worden.
op 28-11-2023 12:56 PM
Hi @fransienw, goedemiddag.
Wat fijn om te lezen dat het zo alsnog goed is gekomen 👍 Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat mijn collega's hiervoor een ticket hebben aangemaakt en dit ook hebben doorgezet naar de collega's van e-Store. Zij zullen dit verder gaan oppakken en je hier ook over informeren.
Groeten,
Martijn