Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klachtenprocedure

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2023 04:53 PM)
372 Weergaven
fransienw
First Poster
Opties

Weet iemand hoe ik een officiële klacht kan indienen? Ik kan nergens een mailadres vinden. Alleen via Whats app. Hier is de reactie erg traag.

Tijdens de installatie van mijn koelkast had de ' monteur'  geen kennis (wist überhaupt niet dat hij geïnstalleerd moest worden en had dit nog nooit gedaan) en kon hem niet aansluiten en heeft daarnaast mijn net nieuwe PVC vloer (die er nog geen 2 weken in ligt) beschadigd. Ik ben uren bezig geweest afgelopen dagen met de klantenservice en Whats app.. maar de wachttijden zijn enorm, er wordt zeer onverstaanbaar gesproken, en de verbinding wordt continue verbroken.
Ik heb geen vertrouwen in de afhandeling...

0 Likes
4 Antwoorden
Jackieofficieel
Pioneer
Opties
Hoi,

Wat vervelend dat je tijdens de installatie niet alles goed is verlopen. Om een klacht in te dienen moet je dit doen via de klantenservice ( link hieronder ). aangezien je via WhatsApp contact hebt opgenomen met samsung Nederland zal je echt moeten wachten totdat er iemand bij je is. Ik heb zelf meegemaakt dat dit soms langer dan 24 uur duurt maar in de meeste gevallen is er al reactie binnen de 24 uur!

Ik vindt het zelf namelijk ook raar dat de monteur geen kennis heeft en toch mensen gaat helpen om iets te installeren. Ik hoop dat je samen met iemand van Samsung een oplossing kan vinden 😁

https://www.samsung.com/nl/support/contact/

Met vriendelijke groet
Jackie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @fransienw, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Wat is het ordernummer van jouw bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
fransienw
First Poster
Opties

Ordernummer: NL231121-89177822

Ik heb het bedrijf ge appt wat de aflevering doet en vandaag is er een monteur geweest die de koelkast geïnstalleerd heeft. Heel fijn.
Nu is alleen nog de ingediende schade in behandeling.. ik hoop dat dit ook op een goede manier afgehandeld gaat worden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @fransienw, goedemiddag.

Wat fijn om te lezen dat het zo alsnog goed is gekomen 👍 Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat mijn collega's hiervoor een ticket hebben aangemaakt en dit ook hebben doorgezet naar de collega's van e-Store. Zij zullen dit verder gaan oppakken en je hier ook over informeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes