Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht koelkast Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2020 04:41 PM)
1069 Weergaven
AmayaD
First Poster
Opties

Ik ben zo slecht geholpen door jullie en jullie vreselijke leverancier. Eerst vraag ik nog duidelijk aan 1 van jullie collega's of een Amerikaanse koelkast wordt bezorgd tot de 3e etage van een flat zonder lift krijg ik vervolgens te horen dat het gewoon normaal bezorgd wordt waardoor ik dus de koelkast bestel en zo snel mogelijk wil laten bezorgen en dus aangeef dat ik deze 25 maart 2020 wil. Wordt ik op dinsdag 24 maart gebeld door jullie leverancier om vervolgens te horen dat de eerst volgende bezorgmoment pas 26 maart is. Nou na dat is al nummer 1 waar ik geïrriteerd begon te worden dus vraag ik aan jullie leverancier voor de zekerheid over de bezorging tot 3e etage krijg ik vervolgens te horen dat het misschien helemaal niet wordt bezorgd tot de 3e. Vervolgens bel ik hiervoor omdat ik het helemaal niet meer begrijp de ene man zegt dat het wel sowieso tot de 2e verdieping gaat de andere man zegt nee alleen tot begane grond en als oplossing krijg ik alleen een excuses nou dan is dit dus al nummer 2 dat fout gaat en vervolgens regel ik zelf mensen om hem naar boven te tillen en vraag of de koelkast op een later tijdstip bezorgd kan worden wordt dit voor mij geregeld van 18:00 tot en met 22:00. Is de koerier er al om 16:20 en legt de koelkast neer en zegt of hij neemt hem mee en kan dan pas zaterdag worden geleverd of hij legt hem nu neer? En dan bel ik hiervoor kunnen JULLIE WEER NIKS VOOR ME BETEKENEN DIT IS ABSURD. Dit is de laatse keer dat ik maar wat jullie bestel jullie zijn vreselijk. Ben super slecht geholpen en super slecht behandeld. Oplichterij vind ik dit oprecht.571469C5-F72D-47DF-A855-738720951E80.png

E3E066A3-275C-46BF-AC88-B46F544F2A84.png

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @AmayaD,

Welkom op de Community.

Wij nemen ook een aantal hygiënische maatregelen om te zorgen dat wij de levering zo veilig mogelijk kunnen voltooien: 

• Wij zullen ten alle tijde een gepaste afstand van 1,5 meter tot elkaar bewaren.
• Een handtekening plaatsen is niet meer nodig. Om de levering zo veel mogelijk contactloos te laten verlopen vraagt de bezorger om een unieke ontvangerscode waarmee de levering wordt afgetekend. Deze wordt via de mail verstuurd.
• Wij zorgen dat de tablets goed worden schoongemaakt en nemen desinfecterende handgel mee.

Op dit moment weten wij helaas nog niet wanneer wij onze installatieservice weer kunnen aanbieden. Wij houden de situatie van dag tot dag goed in de gaten en volgen daarin de adviezen van het RIVM en de overheid. Mocht er iets veranderen waardoor het nodig is om andere maatregelen te nemen, dan zullen wij jou dit laten weten.

rsz-846676
0 Likes
inge18
Student
Opties

Dat verhaal van Kelly is dan weer heel positief. Goed om hier te lezen dat Samsung gelukkig de Amerikaanse koelkast tm de derde verdieping bezorgt, indien geen lift voorhanden is. Ik zit namelijk exact met hetzelfde. woonachtig op 2e verdieping en transportbedrijf heeft de koelkast niet in mijn huis bezorgd, maar beneden in de hal laten staan. Dit leidde tot onaangename discussie met bezorgers en de Samsung service medewerker (3 november 2020). Ik had iets meer verwacht van het probleemoplossend vermogen en klantgerichtheid van Samsung. En ik wil alleen van de koelkast genieten ;-(  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @inge18,

Is het inmiddels goed gekomen? En heb je een klant- of referentienummer? Dan kijk ik even wat er is besproken 👍

rsz-846676
0 Likes
inge18
Student
Opties

Dag Bruce, Uiteindelijk heb ik het zelf moeten oplossen, maar dat is niet zonder gevolgen geweest. De Samsung servicemedewerker die ik raadpleegde kon slechts meedelen dat er op de dag van aflevering (3 november) een ticket 'ingeschoten' was, maar dat hij verder niets kon doen. Uiterlijk tegen het einde van de daarop volgende week kon ik bericht verwachten.Alsof ik anderhalf week zonder koelkast kan! Zo iemand van Klantenservice heeft echt geen besef van de werkelijkheid :-(. We pakten de koelkast uit om te kijken of we hem lichter konden maken door alle schappen en lades eruit te halen. Dan nog was hij te zwaar om met zijn tweetjes te tillen, we zijn geen beroepsvervoerders, maar senioren. Omdat we geen anderhalve week konden wachten hebben we een transportbedrijf ingeschakeld met een verhuislift. Maar bij het tillen op het platform met 3 man, raakte het snoer bekneld onder de koelkast, waardoor lelijke deuken zijn ontstaan aan de zijkant. Precies de kant die overal in het zicht staat. De koelkast staat nu op zijn plaats, maar met pijn in het hart vanwege de schade. Samsung heeft me echt in de kou laten staan. Ja, we hebben nu een geweldige  koelkast maar jammer dat het zo ver heeft moeten komen, met de ontstane schade.  Zie SPEC-12874. Geweldige transportbedrijf is DKrenten Transport www.DKTransport.nl. Onze koelkast was de derde Amerikaanse koelkast die het bedrijf die dag naar boven had getild. Zonder gezeur over arbo. Is dat nou echt niet iets wat Samsung had kunnen bedenken iom vervoerder Dynalogic? De kwaliteit van het  goede Samsung verkoopproces dat ik heb doorgemaakt staat werkelijk in geen verhouding tot achteloze klantenservice mbt de bezorging. Samsung, doe er je voordeel mee! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wat zonde van de schade, maar daar is het transportbedrijf dan wel verantwoordelijk voor.

Op het nummer dat je hebt gegeven kan ik jammer genoeg niets op vinden. Heb je een ander klant- of referentienummer voor mij? Dan zoek ik daar even op 👍

rsz-846676
0 Likes