op 16-11-2023 08:37 AM
29/07/2023 Turbo Steelstofzuiger aangekocht : promotie = extra batterij
02/08/2023 mail ontvangen van Samsung Helpdesk :
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een extra Batterij t.w.v. €179 of €149 of een Clean Station™ t.w.v. €179 bij aankoop van een deelnemende Jet™ stofzuiger” met registratienummer BEL10674110RXXQ is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw battery-VCA-SBT90 te versturen naar het opgegeven adres.
16/11/2023 = 15 weken later: NOG NIETS ONTVANGEN !
Is die promotie een goedkope verkooptruc of zijn er problemen bij Samsung ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-11-2023 09:50 AM
Hi @JVB9420, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de batterij nog niet verstuurd is. Wat hier de reden van is, is mij ook niet bekend. Ik zal bij mijncollega's van de promotieafdeling ook navragen wat de status hier nu van is en wanneer je batterij kan verwachten.
Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, stuur ik je ook direct een berichtje!
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 12-12-2023 02:42 PM
Ik heb ook mijn product geregistreerd en heb zelf geen melding gekregen voor batterij.
Nu zie ik dat ik de promotie actie niet heb aangeduid, maar enkel een productregistratie gedaan heb.
Ik kan u datum en factuur van aankoop allemaal bezorgen.
Kan ik toch nog in aanmerking komen voor de gratis extra batterij?
Vanuit de winkel Van Den Borre konden ze niks meer doen.
Laat ons ook eerlijk zijn dat jullie het hartstikke goed verstoppen om te registreren voor de actie en ik eigenlijk dacht dat alles in orde was bij enkel mijn product te registreren.
op 17-11-2023 09:50 AM
Hi @JVB9420, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de batterij nog niet verstuurd is. Wat hier de reden van is, is mij ook niet bekend. Ik zal bij mijncollega's van de promotieafdeling ook navragen wat de status hier nu van is en wanneer je batterij kan verwachten.
Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, stuur ik je ook direct een berichtje!
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 12-12-2023 02:42 PM
Ik heb ook mijn product geregistreerd en heb zelf geen melding gekregen voor batterij.
Nu zie ik dat ik de promotie actie niet heb aangeduid, maar enkel een productregistratie gedaan heb.
Ik kan u datum en factuur van aankoop allemaal bezorgen.
Kan ik toch nog in aanmerking komen voor de gratis extra batterij?
Vanuit de winkel Van Den Borre konden ze niks meer doen.
Laat ons ook eerlijk zijn dat jullie het hartstikke goed verstoppen om te registreren voor de actie en ik eigenlijk dacht dat alles in orde was bij enkel mijn product te registreren.
op 14-12-2023 09:45 AM
Om in aanmerking te komen voor de extra batterij, kan je via onze website deelnemen aan de promotie. Nadat je een registratie hebt voltooid, krijg je ook een deelname bevestiging.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2qY9dgn
Groeten,
Martijn
op 02-01-2024 08:15 PM
beste, hier juist hetzelfde probleem heb ook alles geregeld en gedaan op 03/10/23 en nog steeds niks gekregen. en er staan bij dat je 100 euro cashback krijgt niet dat je een batterij krijgt of iets anders 100 euro cashback is 100 euro cashback he. ik hou van Samsung maar hier laten ze wel steken vallen hoor.
op 08-01-2024 02:05 PM
Hi @Members_OdIVp9q, bedankt voor jouw bericht!
Heb je inmiddels al wat meer vernomen? Zo niet, wat is jouw registratienummer? Zo kan ik de juiste informatie erbij pakken en met de status van jouw registratie meekijken.
Groetjes,
Carina
op 08-01-2024 04:02 PM
Ondertussen hebben we in de loop van december 2023 de extra batterij ontvangen. Eind goed al goed dus maar het duurde wat langer dan de beloofde tijdspanne.
op 09-01-2024 11:41 AM
op 17-01-2024 08:49 AM
Het probleem is dat de promotie er niet meer opstaat en ik door een gewone registratie dacht dat alles in orde was. Was ook de uitleg in de winkel, je moet u gaan registreren. Nadien zeiden ze: "aja, nee, je moest het zo doen. Ondertussen dus geen extra batterij en niet geholpen... Qua service mag dit wel iets beter of was laatste keer dat ik iets van Samsung heb gekocht.