Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Jet 75 Turbo Extra batterij niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2023 08:37 AM)
221 Weergaven
JVB9420
Student
Opties

29/07/2023 Turbo Steelstofzuiger aangekocht  : promotie = extra batterij 

02/08/2023 mail ontvangen van Samsung Helpdesk :

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een extra Batterij t.w.v. €179 of €149 of een Clean Station™ t.w.v. €179 bij aankoop van een deelnemende Jet™ stofzuiger” met registratienummer BEL10674110RXXQ is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw battery-VCA-SBT90 te versturen naar het opgegeven adres.

16/11/2023 = 15 weken later: NOG NIETS ONTVANGEN !

Is die promotie een goedkope verkooptruc of  zijn er problemen bij Samsung ?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JVB9420, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de batterij nog niet verstuurd is. Wat hier de reden van is, is mij ook niet bekend. Ik zal bij mijncollega's van de promotieafdeling ook navragen wat de status hier nu van is en wanneer je batterij kan verwachten.

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, stuur ik je ook direct een berichtje!

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Kristof Bombeke
Student
Opties

Ik heb ook mijn product geregistreerd en heb zelf geen melding gekregen voor batterij.

Nu zie ik dat ik de promotie actie niet heb aangeduid, maar enkel een productregistratie gedaan heb.

Ik kan u datum en factuur van aankoop allemaal bezorgen.

Kan ik toch nog in aanmerking komen voor de gratis extra batterij?

Vanuit de winkel Van Den Borre konden ze niks meer doen.

Laat ons ook eerlijk zijn dat jullie het hartstikke goed verstoppen om te registreren voor de actie en ik eigenlijk dacht dat alles in orde was bij enkel mijn product te registreren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JVB9420, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de batterij nog niet verstuurd is. Wat hier de reden van is, is mij ook niet bekend. Ik zal bij mijncollega's van de promotieafdeling ook navragen wat de status hier nu van is en wanneer je batterij kan verwachten.

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, stuur ik je ook direct een berichtje!

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Kristof Bombeke
Student
Opties

Ik heb ook mijn product geregistreerd en heb zelf geen melding gekregen voor batterij.

Nu zie ik dat ik de promotie actie niet heb aangeduid, maar enkel een productregistratie gedaan heb.

Ik kan u datum en factuur van aankoop allemaal bezorgen.

Kan ik toch nog in aanmerking komen voor de gratis extra batterij?

Vanuit de winkel Van Den Borre konden ze niks meer doen.

Laat ons ook eerlijk zijn dat jullie het hartstikke goed verstoppen om te registreren voor de actie en ik eigenlijk dacht dat alles in orde was bij enkel mijn product te registreren.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om in aanmerking te komen voor de extra batterij, kan je via onze website deelnemen aan de promotie. Nadat je een registratie hebt voltooid, krijg je ook een deelname bevestiging. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2qY9dgn

Groeten,

Martijn

0 Likes
Matthijs Verhulst
Journeyman
Opties

beste, hier juist hetzelfde probleem heb ook alles geregeld en gedaan op 03/10/23 en nog steeds niks gekregen. en er staan bij dat je 100 euro cashback krijgt niet dat je een batterij krijgt of iets anders 100 euro cashback is 100 euro cashback he. ik hou van Samsung maar hier laten ze wel steken vallen hoor.

0 Likes
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_OdIVp9q, bedankt voor jouw bericht!

Heb je inmiddels al wat meer vernomen? Zo niet, wat is jouw registratienummer? Zo kan ik de juiste informatie erbij pakken en met de status van jouw registratie meekijken. 

Groetjes,

Carina

0 Likes
JVB9420
Student
Opties

Ondertussen hebben we in de loop van december 2023 de extra batterij ontvangen. Eind goed al goed dus maar het duurde wat langer dan de beloofde tijdspanne.

0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Dat is fijn! Onze excuses voor het lange wachten en het ongemak dat hiermee gepaard ging. Wij hopen dat je nu naar hartenlust gebruik kunt maken van jouw nieuwe aanwinst! 

^Laurens

0 Likes
Kristof Bombeke
Student
Opties

Het probleem is dat de promotie er niet meer opstaat en ik door een gewone registratie dacht dat alles in orde was. Was ook de uitleg in de winkel, je moet u gaan registreren. Nadien zeiden ze: "aja, nee, je moest het zo doen. Ondertussen dus geen extra batterij en niet geholpen... Qua service mag dit wel iets beter of was laatste keer dat ik iets van Samsung heb gekocht.

0 Likes