op 10-04-2021 04:08 PM
Ik heb onlangs een Jet 75 complete gekocht bij coolblue en probeer deze nu aan te melden voor de promotie voor een gratis 2e accu.
Echter krijg ik tijdens het invullen van deze aanvraag een foutmelding dat het serienummer 15 tekens moet zijn, terwijl het serienummer op de doos is echter maar 14 tekens, hierdoor krijg ik de aanvraag niet afgerond.
Enig idee hoe dit op te lossen? (Ik heb het al op meerdere apparaten/browsers geprobeerd in te vullen)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-04-2021 09:48 AM
Het volledige serienummer vind je op de stofzuiger zelf 😉
op 18-02-2025 12:15 PM
Hallo @Joliennoorman,
Bedankt voor jouw bericht. Wil jij je registreren voor een promotie i.v.m. de aankoop van jouw Jet stofzuiger? Zo ja, zie hiervoor de onderstaande links. Lees daarbij wel de voorwaarden goed door. Wanneer je meer informatie wenst kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Ontvang een extra batterij of borstel
Ontvang tot €200 retour
Met groet,
Ajay
op 12-04-2021 01:44 PM
Hi @NoudR,
Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Kun je het serienummer met mij delen via een privebericht? Dan kijk ik even met je mee 👍
op 12-04-2021 01:59 PM
Dank voor je antwoord, zojuist een privébericht gestuurd!
op 14-04-2021 09:48 AM
op 31-05-2023 05:07 PM
Hi @Members_Vg5FFRY, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je je wel kunnen registreren via onze website voor deze promotie? Als je mij een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt met het registratienummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 16-02-2025 04:12 PM
En waar dan? Ik zoek kapot
op 18-02-2025 12:15 PM
Hallo @Joliennoorman,
Bedankt voor jouw bericht. Wil jij je registreren voor een promotie i.v.m. de aankoop van jouw Jet stofzuiger? Zo ja, zie hiervoor de onderstaande links. Lees daarbij wel de voorwaarden goed door. Wanneer je meer informatie wenst kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Ontvang een extra batterij of borstel
Ontvang tot €200 retour
Met groet,
Ajay