Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Jet 70 Turbo steelstofzuiger

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2023 05:38 PM)
329 Weergaven
1Nan
Apprentice
Opties
Ik heb vh weekend deze steelstofzuiger van Samsung gekocht. Maar ik ben er niet tevreden mee omdat hij moeite heeft met het opzuigen vd kattenbakkorrels. Zelfs op maximum moet ik meerdere keren heen en weer en dan heeft hij nog niet alles opgezogen. Heeft iemand anders toevallig ervaring met deze stofzuiger?
0 Likes
5 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @1Nan, welkom op de Community!

Als het grove en grote korrels zijn, kan de stofzuiger deze niet altijd goed pakken. Dit kan dus verschillen per soort.

Zit jouw stofzuiger niet te vol? Is de filter schoon? Zijn er geen verstoppingen?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
1Nan
Apprentice
Opties
Nee ik begin in de keuken met een leeg opvangbak, filter is schoonen er zijn geen verstoppingen. Wat mij opvalt aan deze stofzuiger is dat hij het perfect doet op mijn vloerbedekking in de slaapkamer maar dat hij gewoon moeite heeft met laminaat.
0 Likes
1Nan
Apprentice
Opties
Echt heel jammer, ik heb nu net weer gesofzuigd en hij pakt gewoon niet alles, ik loop op mijn blote voeten en dan voel ik nog van alles onder mijn voeten. Ik ben een echte samsung freak,( tv, magnetron, telefoon zijn allemaal samsung) maar ik denk dat ik deze door verkoop en spaar voor de dyson.
Echt teleurstellend😔
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Grote, grove stukken zijn ook minder makkelijk op te pakken. Je kan eventueel kijken naar een ander mode dat goed bij jou past: 

Jet 75 Complete Steelstofzuiger VS20T7536T5/EN: https://bit.ly/3r9KDpr. Deze is een stuk krachtiger en zuigt ook grovere stukjes op. Toevallig heb ik er zelf ook ervaring mee :winking-face:

Bespoke Jet™ Misty White steelstofzuiger VS20A95843W/WA

Jet™ 90 Complete Extra steelstofzuiger VS20R9046T3/EN

Mocht je interesse hebben in één van deze modellen, laat het vooral weten en stuur mij dan een privé bericht. Ik wil je dan graag iets aanbieden om het wat te verzachten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
1Nan
Apprentice
Opties
Ik heb je een antwoord gestuurd, in ieder geval bedankt voor je reactie🙂
0 Likes