Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inductie kookplaat schakelt te bruusk.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2019 12:00 PM)
441 Weergaven
wira
Apprentice
Opties
Betreft kookplaat NZ64K5747BK/EF, vorig jaar gekocht. Volgens uw website: "Makkelijke, intuïtieve temperatuurregeling". Ik ervaar dit zo niet. De twee rechtse platen R-achter 1400W/2000W en R-voor 2200W/3200W, regelen zeer bruusk. Voorbeeld: een veel gebruikte instelling voor soep is kooktemperatuur. Als je vanaf stand 5 (zachtjes koken/pruttelen) naar stand 6 schakelt, begint deze ineens zeer hard te koken en over te koken, met gevolg dat uw soep op de kookplaat en omgeving terecht komt. Het is alsof je 3 standen overslaat, niet normaal. Ook bij het bakken van vlees en je schakelt van 5 naar 6, dan bakt je vlees op korte tijd zwart ! Dit gebeurd bij verschillende potten / pannen en bereidingen. Ik heb zelf in deze branche gewerkt als zelfstandige, maar zelf kan ik dit niet zo maar oplossen. Na een jaar "sukkelen" vraag ik raad en een oplossing. Ik weet dat ik een jaar terug al dit probleem had moeten voorleggen, maar als ik eraan denk dat de kookplaat buitenhuis moet, hoe moet ik dan koken. Daarom het uitstellen.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
wira
Apprentice
Opties

Is in maart opgelost, binnenwerk (print vervangen). Werkt prima nu.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @wira,

In de handleiding staat de volgende tabel, heb je daar wat aan?

Uiteindelijk spelen de (kwaliteit van) gebruikte pannen en de hoeveelheid voedsel ook een rol.

rsz-846676
0 Likes
wira
Apprentice
Opties

Hallo, ik zal de volgende weken eens nota's maken tijdens het gebruik van mijn kookplaat.

BruceH
Community Manager
Opties

Prima! Ik zie het tegemoet. 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
wira
Apprentice
Opties

Is in maart opgelost, binnenwerk (print vervangen). Werkt prima nu.

0 Likes