Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inductie kookplaat NZ64N9777GK

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2018 01:30 PM)
2982 Weergaven
TomR87
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe keuken laten plaatsen .

Er zit een inductie kookplaat van Samsung in versie NZ64N9777GK samen met een dampkap versie NK36N9804VB

Nu wilde ik de kookplaat eerst verbinden met de wifi router van telenet.

maar om een of andere reden wilt dit niet lukken heeft hier iemand ervaring mee ?

0 Likes
70 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @TomR87, welkom op de Samsung Community en wat tof dat je voor onze kookplaat hebt gekozen! Waar loop je precies tegenaan met het verbinden via Smartthings? 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Beste,

het begon eigenlijk met verbinden maken via de smart conect knop met de wifi router hier in het huis .

Er staat dat ik de smartknop 3sec moet inhouden en dat er dan een lampje gaat knipperen en dat het lampje constant zou branden als de verbinding tot stand is gekomen . Maar er gaat helemaal geen lampje branden op de kookplaat als ik de smart connect knop 3 sec inhoud . Maar er gaat boven het Timer knopje waar + en - bij staan gaan de letters AP branden

Daar boven op als ik de SmartThings app open en de kookplaat staat aan dan vind hij de kookplaat zo goed als onmiddellijk. Maar als ik hem dan wil toevoegen in de app dan zegt de app " maak verbinding met het geselecteerde apparaat via het account hieronder " (het account wat ik dus al had gemaakt) tom.raemaekers@telenet.be .

Aangezien ik dit al eens had geprobeert klik ik dus op akkoord.

Dan zou hij de kookplaat moeten toevoegen , maar dan zegt hij dat de kookplaats al is geregistreerd onder een ander account .

Ik heb enkele screenshots gemaakt van de SmartThings app

app1.jpgapp2.jpgapp4.jpgapp3.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan lijkt het toch account gerelateerd, wat gebeurt er als je "Verzoeken om Toestemming" kiest? Ik stel me voor dat er dan een email gestuurd zal worden naar de beheerder van het andere account. Je hebt nooit eerder een Samsung account aangemaakt? 

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Als ik verzoeken om toestemming zegt hij " kan machtiging niet aanvragen" [kookplaat] samsung is niet meer geregistreerd op deze plaats.

Maar dan nog kan ik hem bij een nieuwe poging niet toevoegen. 

Dan zegt hij "kan apparaat niet toevoegen" er is een probleem met de machtigingen, neem contact op met de klantenservice voor ondersteuning 

Grts

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nou, het contact opnemen met de klantenservice is in ieder geval al gelukt :winking-face: nu de rest nog opgelost zien te krijgen. Weet je trouwens welke regio je hebt ingevuld bij het aanmaken van je Samsung account? De melding "Er worden geen apparaten ondersteund in dit land" vind ik namelijk een beetje vreemd.

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Geen idee eigenlijk wat daar toen ingevuld is geweest. Maar ik veronderstel dat ik automatisch België zou nemen. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat zou je zeggen inderdaad :winking-face: maar kan je dat nog controleren? Want de app herkent je kookplaat wel, dus in theorie zou het niet aan de app of je netwerk moeten liggen. Het blijft alleen hangen op het toevoegen. 

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Ik heb net even gekeken of dat nog te controleren valt maar ik vind er binnen mijn account niks van terug. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Voor de zekerheid, als je hier inlogt en naar "profiel" gaat, kloppen land, regio en taal dan? https://account.samsung.com

0 Likes