op 03-02-2024 10:47 PM
Dag allemaal,
Ik zit met het volgende probleem.
Onlangs heb ik een koelkast bij Samsung gekocht (in de eigen webshop). Deze is door de bezorger met schade afgeleverd. Hiervan heb ik gelijk melding gemaakt. Vervolgens heb ik (daartoe verwezen door het contactcenter van Samsung) een online 'reparatieverzoek' ingediend, waarna een onderhoudsmonteur van Samsung langs is geweest die de schade vervolgens ook heeft vastgesteld.
Inmiddels ben ik een maand verder en word ik door contactcentermedewerkers van het kastje naar de muur gestuurd. Ik word de ene keer doorverwezen naar de bezorgpartner, de andere keer naar de onderhoudspartner en dan weer naar de website om een nieuw 'reparatieverzoek' te maken. Ik krijg inhoudelijk geen reactie meer.
Misschien niet verwonderlijk, maar ik ben hier niet zo blij mee. Ik begrijp niet hoe zoiets simpels zo verkeerd kan gaan in een organisatie als deze, maar ik kom hier in ieder geval niet verder mee. Ik wil gewoon een koelkast zonder schade, waarvoor ik betaald heb.
Heeft iemand ideeën hoe ik Samsung zelf hierover te spreken kan krijgen? Niet een onderhoudspartner, niet een bezorgpartner en niet een externe contactcenter die geen toezeggingen kan doen maar alleen kan 'doorzetten intern', maar gewoon Samsung zelf. Ik heb zelf al geprobeerd: Samsung telefonische contactcenter, Samsung Whatsapp-kanaal, Samsung Service Center (hun fysieke winkel), via de onderhoudspartner telefonisch en per e-mail, en nu ook 'E-mail de CEO'.
Dank jullie wel voor het meedenken,
Met vriendelijke groet,
Michael
op 11-07-2024 11:41 AM
op 17-07-2024 04:31 PM
op 17-07-2024 10:44 PM
Hallo Ajay,
Bedankt voor je bericht, maar helaas nog niets.
Groet,
Michael
op 18-07-2024 09:17 AM