Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Glasplaat oven/magnetron

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2017 11:48 AM)
7150 Weergaven
Stera
First Poster
Opties

Hallo,

ik maak al een tijdje naar volle tevredenheid gebruik van de oven/magnetron combinatie MC28H5015AK, echter is me altijd al iets onduidelijk geweest. Volgens de handleiding zou ik de glasplaat (draaiplateau) zowel voor de oven- als magnetronfunctie kunnen gebruiken. Op de glasplaat zelf staat echter de tekst "for microwave oven only", wat mij het vermoeden geeft dat deze alleen voor de magnetron functie gebruikt mag worden.

Tot nu toe heb ik de glasplaat altijd uit de oven gehaald bij het gebruik van de ovenfunctie, echter vraag ik mij nu af of dit wel nodig is?

0 Likes
Spring naar oplossing
28 Antwoorden
michsam1
First Poster
Opties

Wel bedankt,

Het draaiplateau is gebarsten in de hete lucht oven, toen een pyrex-schotel met een gerecht (hesp met witloof op kamertemperatuur) er op 180°C werd bereid.  We zullen er in de toekomst als voorzorg op toezien dat een pyrex-schotel er niet rechtstreeks op de glazen draaiplateau staat als het in de hete lucht oven wordt opgewarmd.  

0 Likes
Nicole65
Apprentice
Opties

Eveneens een zelfde probleem gister springt spontaan de bijgeleverde glasplaat in stukken zowel met Samsung als mediamarkt contact gehad zou de hele magnetron moeten brengen ter reparatie??? Nieuwe plaat zou me 58 euro kosten? Nog geen 2 jaar oud zeer slechte service

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

@Nicole65  schreef:

Nieuwe plaat zou me 58 euro kosten? 

Volgens mij moet dat goedkoper kunnen. Zoek met Google maar eens op "draaiplateau samsung magnetron".

Wat is het type nummer van jouw magnetron?

0 Likes
Nicole65
Apprentice
Opties
Volgens mij zou ik van Samsung gewoon een vervangend exemplaar moeten krijgen en niet mijn hele apparaat naar de winkel moeten brengen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het typenummer doorgeven inderdaad en een foto meesturen van de glasplaat?

rsz-846676
0 Likes
Nicole65
Apprentice
Opties

Samsung MC35J8085CT15919624735883746402260259262421.jpg

Nicole65
Apprentice
Opties

Bruce H zie post typenummer en foto glasplaat

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Nicole65, kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en daarbij nog het serienummer en de aankoopdatum? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

rsz-846676
0 Likes
SandraBakker
First Poster
Opties

hier hetzelfde. Wat een enorme klap zijn er echt van geschrokken. Bijna in dezelfde vorm als hierboven gebarsten. Hoe lossen jullie dit op? Geen aankoopbewijs meer wel foto van de oven en de kapotte glasplaat. M.v.gr. Sandra Bakker

0 Likes