op 03-11-2022 03:34 PM - laatst bewerkt op 16-11-2022 03:58 PM door MartijnK
Hallo. Er is een probleem met mijn Amerikaanse koelkast. Te pas en te onpas verschijnt de code ' oP Er' op de display bij het sluiten van de diepvriesdeur. Dit gaat gepaard met een bieptoon. Soms moet je de deur dan een 3-4 tal keer open en dicht doen om dit tijdelijk weg te krijgen, soms lukt het in 1 keer. Mijn vraag is gewoon : wat betekent deze code ??
Ik vind er nergens niks van terug en hoop dat iemand me hier kan helpen. Het is in elk geval niet logisch dat dit niet onder de gebruikelijke foutcodes te vinden is. Al bij al is dit door Samsung geprogrammeerd en moet er een verklaring voor zijn, alleen kan niemand me voorlopig helpen.
het is een RS61681GDSR.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-11-2022 05:47 PM
op 04-11-2022 06:34 AM
Patrick. bedankt om me te helpen denken.
Echter dat was ook mijn eerste gedacht. Ik heb dan de reedschakelaars van deur gewisseld. normaal zou het probleem zich dan moeten voordoen bij het openen/sluiten van de andere deur, maar dat is niet het geval. Dus veronderstel ik dat de magneetschakelaar niet het probleem van de code is.
wat ik niet goed begrijp is dat die code niet gekend is terwijl ze ooit zou moeten geprogrammeerd geweest zijn.
heb jij enig idee waar ik daar terecht zou voor kunnen ?
op 04-11-2022 08:51 AM
op 15-01-2023 01:20 PM
Heb jij uiteindelijk de oplossing gevonden voor het probleem? Ik heb namelijk hetzelfde issue.
Groet, Fer