Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eindsignaal uitzetten droger

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2021 08:38 PM)
8949 Weergaven
WTol
Journeyman
Opties

Beste,

Sinds kort hebben we een nieuwe droger. Deze is erg stil, dat is fijn. Totdat het programma klaar is, dan maakt de machine een enorme piepjesmelodie om aan te geven dat hij klaar is. Daar wordt onze dochter s avonds wakker van... Hoe zetten we dit uit? Kan dit überhaupt? Is eigenlijk een beetje zonde als je er speciaal op let of een droger niet al te veel dB maakt (dit was voor ons het belangrijkste bij de aanschaf, want hij staat boven aan de open trap) voordat je er een koopt en er dan toch een enorm piepjesconcert op is geprogrammeerd... 

Ik hoor graag hoe we dit kunnen uitzetten of anders in ieder geval zachter zetten.

We hebben een DV80T7220BT.

Gr. Walinka

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Pembe55,

Voor jouw type droger zijn dit wel de juiste stappen. Kan je het nog eens proberen met onderstaande stappen?

droger_geluiduitschakelen.PNG

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer dit eens: 

Alarm
U kunt alarmgeluiden in- en uitschakelen.
1. Houd gedurende 3 seconden ingedrukt.
2. Draai de Navigatieknop om Alarm te kiezen en tik vervolgens op .
3. Tik op om Aan of Uit te kiezen.
- De standaardinstelling is Aan.

Staat in de handleiding. Ik hoop dat dit het is..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
WTol
Journeyman
Opties

Beste Rohit,

Helaas heeft de droger geen 'alarm' optie via de navigatie knop.

In de handleiding van de droger wordt trouwens überhaupt met geen woord gerept over de bediening. Daar zat een los papiertje over bij, maar daar staat alleen op hoe je een programma start.

Ik heb alle opties van het menu al doorlopen op de droger en via de app, kan het nog niet vinden.

Gr.

Walinka

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @WTol,

Kun je een filmpje maken waarop je deze stappen doorloopt? Aangezien het zo in de handleiding staat, ga ik er vanuit dat het erop moet zitten.

rsz-846676
0 Likes
WTol
Journeyman
Opties

Beste Bruce, 

Vanwege persoonlijke omstandigheden hier al een tijd niet op gereageerd, mijn excuus. 

In ieder geval kan ik het nu in de handleiding niet vinden... Zou u mij kunnen aangeven welke handleiding u gebruikt? 

Ik heb alleen droogprogramma's, en een menu waar een eindtijd kan worden ingesteld etc. (Dat krijg ik ook nog niet onder de knie trouwens... De eindtijd blijft verschuiven, ik heb het idee dat de droger nog niet weet hoe laat het eigenlijk is).

Maar goed, eerste het geluidje oplossen 😉

WTol
Journeyman
Opties

Ok, het uitzetten van het geluid heb ik gevonden! Na wat googelen erachter gekomen dat de papieren handleiding die meegeleverd was met de droger niet de 'full manual' was. Maar alleen de installatie manual'. Weer wat geleerd. Het uitgestelde einde ga ik later nogmaals proberen. Mocht dit nog niet lukken mag ik dan hier een reactie plaatsen of is het dan handiger om een ander topic te starten? 

In ieder geval heel erg dank voor alle hulp met het eindsignaal!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! Als je een vraag over een ander onderwerp hebt, kun je daarvoor het beste een nieuw topic starten, zodat het overzichtelijk blijft 👍

rsz-846676
0 Likes
Mariell
Student
Opties

Kun je mij vertellen hoe je dit gedaan hebt?

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Mariell,

Welkom op de Samsung Community!

Ik neem aan dat je het geluidje van de wasdroger uit wilt zetten?

Heb je de stappen die @Rohit gaf al doorlopen?

Alarm

U kunt alarmgeluiden in- en uitschakelen.

1. Houd gedurende 3 seconden ingedrukt.

2. Draai de Navigatieknop om Alarm te kiezen en tik vervolgens op .

3. Tik op om Aan of Uit te kiezen.

- De standaardinstelling is Aan.

Mocht dit niet lukken, deel dan zeker ook de modelcode van jouw machine zodat we verder kunnen helpen.

rsz-846676\
0 Likes
Pembe55
Student
Opties

Hoi Tessa, 
Helaas heb ik ook niet kunnen vinden waar je de melodie uit kan zetten. Ik heb zelf de droger met modelnummer: 

DV80T7220BH

zou je mij kunnen helpen?

alvast bedankt!

0 Likes