Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Droger DV80K6010CW

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2021 08:14 AM)
110 Weergaven
Anessa_Avdic
First Poster
Opties

Op 1 maart 2019 heb ik via Samsung de warmtepompdroger besteld. 1 dag nadat ik de droger heb gebruikt maakte de droger een hele nare geluid en hield het op met werken. Samsung heeft meteen een monteur geregeld en deze heeft de droger gemaakt. Nu, 2 jaar en 2 maanden later is mijn droger kapot. Dezelfde geluid als toen ie net nieuw geleverd was. Toevallig is de garantie op 1 maart 2021 verlopen. Ik heb Samsung gebeld, en de monteur en alle kosten die met reparatie gebonden zullen zijn, zijn nu voor mijn rekening. Het enige wat ik jammer vind is dat Samsung het nu niet meer wordt. Het is ongeloofelijk om te bedenken dat een droger dat max 8 jaar mee kan, mijn droger al na 2 jaar kapot is. Kijkend nu naar de reviews/beoordelingen over deze droger, waar hetzelfde probleem herhaaldelijk wordt beschreven duidt het op fabrieksfout. Graag laat ik een deskundige hiernaar kijken en mocht uit het rapport blijken dat het om een fabrieksfout gaat ga ik ervan uit dat u dit naar behoren oplost.

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anessa_Avdic,

Welkom op de Community.

Dat klinkt niet goed! Heb je voor mij het ordernummer? Het ordernummer wordt vermeldt op de factuur, dan kijk ik even met je mee.

Mocht je die niet meer hebben, dan kun je mij via een privebericht jouw adres- en contactgegevens doorgeven 👍

rsz-846676
0 Likes