Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Combimagnetron resetten?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2018 01:22 PM)
11290 Weergaven
RvL-S
Apprentice
Opties

Van het weekend is de stekker van mijn combimagnetron (NQ50j3530BS) eruit geweest.  Kan het zijn dat hij gereset moet worden ofzo? Zo ja, hoe doe ik dat?

Het probleem: de touchscreen toetsen lijken op sommige momenten niet toegankelijk. Bv klokje rechtsboven kan niet worden ingedrukt als je in het ovenprogramma zit om de tijd in te stellen. Als je hem op een "verkeerd" moment aanraakt, geeft hij echter wel een fout-toontje. Hij registreert het aanraken dus wel.

De tijdsklok hebben we met moeite (door snel te reageren nadat de stroom er weer op stond) in kunnen stellen, dus die kan de storing niet veroorzaken.

Het apparaat functioneerde zonder problemen voordat we de stekker eruit haalden. Het gevoel is dus dat het heel simpel op te lossen moet zijn, maar met de gebruiksaanwijzing komen we niet verder... Alle tips/adviezen zijn welkom!

0 Likes
8 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond @RvL-S! Eens zien hoe we dit opgelost krijgen :smiling-face: om met iets simpels te beginnen..

Kan het 't kinderslot zijn? Om dit aan/uit te zetten hou je toets nummer 3 voor minstens 3 seconden ingedrukt. Was dat 'm?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
RvL-S
Apprentice
Opties

Sorry voor mijn late reactie, maar had geen melding gekregen van het nieuwe bericht.

Helaas... Het kinderslotje is niet de oplossing. Zie graag nieuwe ideeen tegemoet.

Alvast bedankt!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Helaas, maar echt een reset functie zit er niet op een magnetron, althans niet op deze. Hij geeft verder geen codes aan op het display?

0 Likes
RvL-S
Apprentice
Opties

Nee hij geeft geen foutcode. Het vreemde is dat niet alle tiptoetsen functioneren op het moment dat je ze nodig hebt. Als je ze op het verkeerde moment aanraakt hoor je een fouttoontje. Het aanraken wordt dus wel geregistreerd...

Nog tips? Of zou je ons aan kunnen geven wat de opties/kosten voor reparatie zouden zijn. Hij is pas een jaar of 2 oud en deed het prima tot we de stekker eruit moesten halen...

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Weet je toevallig of hij onder of over de 2 jaar zit qua leeftijd? Mocht hij nog jonger zijn raad ik sowieso aan 'm ter reparatie aan te melden bij je verkoper, ik vermoed dat dit gewoon binnen garantie opgelost kan worden. Al kan ik ook een reparatie verzoek voor je indienen waarna het reparatie centrum zsm contact opneemt met instructies voor ophalen of langsbrengen. Wat lijkt je het handigst? :smiling-face:

0 Likes
RvL-S
Apprentice
Opties

Helaas buiten de 2 jaar. Wegbrengen zou denk wel kunnen, ligt eraan waar naar toe. Wat zijn de onderzoekskosten? En evt reparatie?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als hij ouder is dan 2 jaar raad ik aan het eerst bij je winkel na te vragen. Wij als fabrikant zijn toch gebonden aan de fabrieksgarantie waardoor ik de reparatie helaas niet gratis voor elkaar krijg, maar aangezien je de koopovereenkomst hebt met je winkel kunnen zij hier mogelijk meer in betekenen. Mocht het om wat voor reden dan ook toch niet lukken met je winkel hoor ik graag van je, dan zorg ik dat je zsm bericht krijgt van ons reparatie centrum wat betreft ophalen/brengen en de kosten.

0 Likes
NickSR
First Poster
Opties

@JoeriS

Zou je eens kunnen kijken naar het volgende issue? Het gaat om een CP1391 ipv een 1370.

0 Likes