op 09-08-2022 05:39 AM
Hoi allemaal
Ik heb 31 juli een was-droogcombinatie van Samsung besteld op coolblue.be en daar was er een cashback voorzien voor 100 euro.
Ik probeer deze aan te melden via het registratieformulier op de Belgische Samsung webshop maar ik krijg de melding dat de serienummer niet wordt herkend terwijl ik deze wel gewoon invul zoals aangegeven op het etiket.
Alle cijfers met streepjes onder zijn cijfers, alle hoofdletters zijn hoofdletters. Ik heb ook 14 letters/cijfers. Het is het juiste model: QuickDrive™ 7000-serie WD90T754ABT. Er staan nergens spaties waar ze niet horen te staan.
Iemand een idee? Had gelezen dat iemand anders het dan maar via de post had gedaan.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-08-2022 01:44 PM
Hi @Members_lnkdvWz, goedemiddag.
Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Wanneer je de deur opent van je wasmachine, zie je in de rand een product sticker met het type- en serienummer. Het nummer op de verpakking is hetzelfde alleen is deze nooit helemaal compleet en wordt er een cijfer wegelaten.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 11-08-2022 01:44 PM
Hi @Members_lnkdvWz, goedemiddag.
Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Wanneer je de deur opent van je wasmachine, zie je in de rand een product sticker met het type- en serienummer. Het nummer op de verpakking is hetzelfde alleen is deze nooit helemaal compleet en wordt er een cijfer wegelaten.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 23-12-2023 02:25 PM
Dag Martijn,
Is dit ook van toepassing op koelkasten? We lopen tegen hetzelfde probleem aan maar zouden het product graag nog even in de verpakking laten.
Groetjes,
29-12-2023 11:25 AM - bewerkt 29-12-2023 11:25 AM
Hey @LennertSk,
We hebben momenteel geen promotie meer lopen voor Huishoudelijk Apparatuur. Al onze koelkasten zijn voorzien van labels op twee plaatsen aan de buitenkant van het apparaat. Het serienummer is eenvoudig te vinden door de linker bovendeur of de linker onderdeur te openen.
Groetjes,
Sylvia