Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback serienummer

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2022 05:39 AM)
735 Weergaven
Members_lnkdvWz
First Poster
Opties

Hoi allemaal

Ik heb 31 juli een was-droogcombinatie van Samsung besteld op coolblue.be en daar was er een cashback voorzien voor 100 euro.

Ik probeer deze aan te melden via het registratieformulier op de Belgische Samsung webshop maar ik krijg de melding dat de serienummer niet wordt herkend terwijl ik deze wel gewoon invul zoals aangegeven op het etiket.

Members_lnkdvWz_0-1660016109248.png

Alle cijfers met streepjes onder zijn cijfers, alle hoofdletters zijn hoofdletters. Ik heb ook 14 letters/cijfers. Het is het juiste model: QuickDrive™ 7000-serie WD90T754ABT. Er staan nergens spaties waar ze niet horen te staan.

Iemand een idee? Had gelezen dat iemand anders het dan maar via de post had gedaan.

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_lnkdvWz, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Wanneer je de deur opent van je wasmachine, zie je in de rand een product sticker met het type- en serienummer. Het nummer op de verpakking is hetzelfde alleen is deze nooit helemaal compleet en wordt er een cijfer wegelaten.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_lnkdvWz, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Wanneer je de deur opent van je wasmachine, zie je in de rand een product sticker met het type- en serienummer. Het nummer op de verpakking is hetzelfde alleen is deze nooit helemaal compleet en wordt er een cijfer wegelaten.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LennertSk
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Is dit ook van toepassing op koelkasten? We lopen tegen hetzelfde probleem aan maar zouden het product graag nog even in de verpakking laten.

Groetjes,

0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @LennertSk,

We hebben momenteel geen promotie meer lopen voor Huishoudelijk Apparatuur. Al onze koelkasten zijn voorzien van labels op twee plaatsen aan de buitenkant van het apparaat. Het serienummer is eenvoudig te vinden door de linker bovendeur of de linker onderdeur te openen.

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes