Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

cashback samsung jet 95

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2024 03:36 PM)
566 Weergaven
laueraine
Apprentice
Opties
goedemiddag,

ik zou cashback ontvangen op mijn samsung jet stofzuiger en heb hier ook een aanvraag voor gedaan. nu krijg ik elke keer een mail terug dat mijn iban niet klopt en zij mijn aanvraag niet kunnen verwerken. echter vul ik elke keer wel de juiste iban in en is het ook gewoon een nederlandse (de bekendste) bank. loopt iemand tegen hetzelfde aan? 
0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Deel je registratienummer even dan kan er naar worden gekeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
laueraine
Apprentice
Opties
hoi Patrick, NLD12393071BLFP
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Volgens de Community Manager staan er spaties in je bankrekening. Daar lijkt het fout te gaan. Dus als je dat kan corrigeren dan zou het goed moeten komen.

0 Likes
simmiem
First Poster
Opties
Ik hen een wasmachine gekocht en zou via cashback 50 euries terugkrijgen. Maar ik zie niks waar ik het in moet vullen
0 Likes
laueraine
Apprentice
Opties
dankjewel, opnieuw gedaan zonder spaties weer dus ben benieuwd!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zal het wel werken waarschijnlijk 👌😁
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
laueraine
Apprentice
Opties
hoi patrick, ik krijg zojuist een mailtje dat mijn deelname niet geschikt is. dat klopt natuurlijk niet want zowel op de site als in de mediamarkt staat dat mijn samsung jet 95 pet meedoet aan deze actie. in de mediamarkt moest ik nog een foto maken van de stofzuiger waar een kaartje op hangt met €100 retour. ook na mijn registratie en deelname aan de promotie gaf samsung online aan dat ik in aanmerking kom voor cashback. hoe zit dit precies?
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hallo @laueraine, goedemiddag!

Ik kijk graag even voor je na hoe dit zit. Begrijp ik goed dat je je hebt geregistreerd voor deze promotie? https://bit.ly/3GcvBJt. 

Groeten,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes