op 11-12-2023 04:16 PM
Koel-vriescombinatie (387L) RB38C607AS9/EF WiFi
Hallo, we hebben een probleem met de cashback promo voor onze koelkast. Ik heb deze koelkast uitgezocht voor mijn ouders. Wij hebben deze koelkast gekocht bij Bol.com op de laatste dag van de actie, 27-11-2023, de actie was nog actief. Bij de cashback pagina op samsung.com heb ik alles goed ingevuld, uiteraard nagecheckt. We kregen ook te zien dat we in aanmerking kwamen voor de 150 euro cashback. Na de 1e poging kregen wij een email dat er iets fout ging bij ons IBAN rekeningnummer van de ING. Bij het invullen gewoon de volledige IBAN ingevuld zoals op de pas staat, als naam voor de rekening houder ook zo goed mogelijk wat er op de pas staat. Je mag geen punten invoeren voor de initialen.
'Het IBAN-rekeningnummer moet door een Nederlandse, Belgische of Luxemburgse bank uitgegeven zijn. Het rekeningnummer mag geen spaties, punten of andere speciale tekens bevatten (! @ # $% ^ & * () _ / etc.).'
Heel raar, want wij hebben deze zorgvuldig ingevoerd en gecheckt. Wij hebben met de 2e poging voor de zekerheid maar een andere IBAN van de Rabobank gebruikt. Ook deze was niet gelukt. Vervolgens als 3e poging toch weer de ING gebruikt, waar de koelkast ook mee betaald is. Na de 3e poging krijgen we ineens een email met een ander probleem.
Helaas moeten we je teleurstellen.
De reden hiervoor is:
De deelname is niet geschikt. De aanvraag is mislukt.
Heel vreemd. Wij hebben de koelkast binnen de promotie periode bij bol.com gekocht. Ik heb de whatsapp al geprobeerd maar zoals bij veel klantenservices werkt dat niet geweldig. Dus nog maar even hier op het forum.
Ik heb nu voor de 150 euro cashback promo van onze koelkast 3 registratienummers. Ik heb de bol.com factuur en de foto van het label binnen de koelkast bij de hand.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-02-2024 03:09 PM
Hallo @KoenWisse,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je de registratienummers met mij delen. Ik controleer het dan intern.
Met groet,
Ajay
op 11-12-2023 04:29 PM
Hoi @KoenWisse , wat is de EAN code van deze koelkast?
op 11-12-2023 04:35 PM
Bedankt voor de reactie. De EAN is 8806095078113. Dit is de link voor het product op Bol.com https://www.bol.com/nl/nl/p/samsung-rb38c607as9-koel-vriescombinatie-zilver-rvs-met-wi-fi/9300000148...
op 11-12-2023 06:30 PM
Via whatsapp contact met medewerker Xane gehad, die gaat het gelukkig regelen. Het probleem waardoor bij de 3e poging het helemaal werd afgekeurd was door de verschillende IBAN's. Xane heeft het intern doorgezet en laat me meer weten zodra het is teruggekoppeld. Alvast bedankt!
op 19-02-2024 04:13 PM
Het is nu een tijd verder, maar nog steeds de 150 cashback niet ontvangen. We zijn bang dat, ondanks het whatsapp contact, het probleem niet verholpen is. Medewerker Xane zou meer laten weten zodra het intern was teruggekoppeld, maar na dat bericht geen contact meer gehad. Is er een mogelijkheid om via dit forum geholpen te kunnen worden? Ik heb de 3 registratie nummers van de cashback pogingen, de factuur van bol.com en de foto van het koelkast label nog bij de hand.
op 20-02-2024 03:09 PM
Hallo @KoenWisse,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je de registratienummers met mij delen. Ik controleer het dan intern.
Met groet,
Ajay
op 20-02-2024 08:05 PM
Hallo @Ajay-A. Ik heb de registratienummers in een privebericht gestuurd. Alvast bedankt voor de hulp!
op 08-03-2024 02:02 PM
Het is gelukt, bedankt voor de hulp!