Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Amerikaanse koelkast

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2017 08:41 PM)
744 Weergaven
Tollybolly
First Poster
Opties

Ik heb een probleem met mijn Amerikaanse koelkast de legger zijn geschuurd niet het glas maar de plastic wat er omheen zit.ik heb contact gehad met Samsung maar die zeggen dat het gebruikerschade is. Maar daar ben ik niet mee eens. De koelkast is 7 maanden oud   

0 Likes
12 Antwoorden
Tollybolly
First Poster
Opties

20170607_204932.jpg

Dit is de scheur

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Tollybolly, 

Ai dat is niet best! 😞 

Ik wil jouw dossier er even bijpakken. Heb je een klantnummer voor mij? 

0 Likes
Tollybolly
First Poster
Opties

Waar moet ik die vinden?

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Heb je dat nummer niet ontvangen, het begint met 28? Anders kun je jouw NAWTE-gegevens sturen. 

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Is het nog gelukt, Tollybolly? 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
JM1112
First Poster
Opties

Ik heb ook zo'n probleem. Bij mij zijn de wieltjes van de geleiderail van de onderste groentelade zomaar afgebroken. Niks geks mee gedaan. Koelkast 1,5 jaar oud. Ook hiervan zegt de klantenservice dat het gebruikschade is. Natuurlijk niet. Mijn vorige koelkast heb ik 20 jaar gehad en nog nooit zoiets raars meegemaakt. Het plastic in deze koelkast is zeer kwetsbaar. Ook een vak in de deur is stuk, dat kwam omdat er bij het dichtdoen van de deur een fles uitstak. Dat gebeurt weleens, zou geen reden moeten zijn voor het afbreken van een plastic deurvak. Maar goed, dat is wel gebruikersschade. Maar die groentenla? Er lag alleen groente in en geen zware flessen ofzo. Ik vind het belachelijk. 

0 Likes
Tollybolly
First Poster
Opties

Ik vindt het het ook belachelijk hoe ze ons zo behandelen . Ik heb altijd een Samsung product gekocht . maar naar deze akkefietje .koop ik nooit geen Samsung meer. Ik heb spijt dat ik een Samsung koelkast heb gekocht 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat ik jammer vind is dat wij nooit een klantnummer hebben ontvangen, maar je wel reageert op JM1112. Aan de scheur te zien ben ik wel bang dat wij dezelfde conclusie trekken als mijn collega's aan de telefoon/Messenger. Er is aardig duidelijke schade te zien, dit kunnen we niet als spontane schade zien. Voor de wielen: je kunt via samsungonderdelen kijken of de wielen te bestellen zijn, op deze website kun je met de modelcode van jouw koelkast ver komen :winking-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Melben
Student
Opties

Beste ik heb exact t zelfde alle drie de lades spontaan scheuren. Hoe kan dit? Koelkast is 1.5 jaar oud en ik heb n 1pers huishouden en er komen weinig handjes aan te pas dus geen schade die veroorzaakt is. Wel heb ik n aantal keren harde knallen gehoord vanuit de koelkast en was steeds n raadsel wat dat was. Blijkbaar knalt t kunstof deel van de lades. Wat kan hier aan gedaan worden?? 

0 Likes