Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Amerikaanse koelkast RS68N8221B1

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2019 02:14 PM)
3818 Weergaven
freddy1959
First Poster
Opties

Ik kocht een Amerikaanse koelkast RS68N8221B1.

Ik krijg het toestel niet waterpas gezet zonder onder de achterste wieltjes/steuntjes ongeveer 0,5 cm opvulling onder te plaatsen. Is het normaal dat het vlak zetten zo dient te gebeuren??

De koelkast heeft twee instelbare pootjes aan de voorzijde.

Indien de twee voorste instelbare pootjes volledig zijn ingedraaid (dus de koelkast rust niet op deze pootjes) dan rust de koelkast op  twee aan de achterzijde voorziene wieltjes en op 1 aan de voorzijde voorziene wieltje. De toestand is dan zodanig dat de koelkast ongeveer 1,5 cm achterover helt (en niet voorwaarts, zoals ik zou verwachten) . In deze toestand is de koelkast vlot verplaatsbaar (wieltjes).

Indien nu de voorste twee voorziene stelpootjes worden uitgedraaid zodat ze de grond raken en steun kunnen geven en ook met de bedoeling de koelkast waterpas te plaatsen. Dan gaat de koelkast nog meer achterover hellen, en minder waterpas komen te staan.  wie weet raad? of is het uitvullen van de achterste wieltjes de juiste handelswijze? Ik zie hier niets over staan in de bijgeleverde handleiding.  Wie kan helpen

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als die waterpas staat is het goed, dus als je daarvoor een opvulling moet plaatsen aan de achterzijde dan moet dat maar.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
freddy1959
First Poster
Opties

Bedankt voor uw interesse en het antwoord.

Ik ben ook overtuigd dat de koelkast waterpas moet staan. Ben  zeker dat de vloer  100% vlak is. Dan vraag ik me echter af of er toch geen afwijking is aan het toestel, wat me vroeg of laat  gaat tegen komen? Indien er een tekortkoming is aan het toestel is  dan had ik het graag geweten en had ik toch graag een technicus laten langs komen om dit te bevestigen en om te bekijken of er geen andere oplossingen mogelijk zijn dan deze die ik zelf heb moeten bedenken om dit euvel op te lossen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit is wat er in de handleiding wordt aangegeven, heb je daar wat aan?

rsz-846676
0 Likes
MarcoRoskam
First Poster
Opties

Hoi Freddy. 

Heb. Je ondertussen al een antwoord ontvangen waar je wel iets aan hebt. Ik ben momenteel ook een Amerikaanse koelkast van Samsung aan het installeren en heb hetzelfde probleem. De gegeven antwoorden die je hebt gekregen zijn totaal zinloos helaas. Heb je al een oplossing of contact gehad met Samsung?

0 Likes
Bergh
Journeyman
Opties

Hallo beide heren, ik heb ook een samsung amerikaanse koelkast (plaats geregeld keukens en ben timmerman). Ik heb een ombouw om mijn koelkast getimmerd schoof de koelkast op zijn plek resultaat een zij aanzicht van een scheve deur idd de koelkast staat bijna 2 cm scheef.... heel vreemd... achter geen stelpoten voor wel waar je zin eigenlijk minder nodig hebt. Zeer irritant ik heb een lat van 9mm achterin gelegd met een schuine kant om de wielen er makkelijk op te rijden en vervolgens de poten voor aangedraaid om hem fine te tunen...gelukkig had ik mn kast in de hoogte niet te strak gemaakt. Dus freddy je hebt gelijk en de hulp van samsung is erg onzinnig lijkt wel een automatisch gegenereerd antwoord.

0 Likes