op 14-12-2021 01:34 PM
Niemand kan mij helpen bij samsung. Op 28 oktober een wasmachine gekocht bij samsung. Deze is geleverd door dynalogic, waarbij deze keer en alle andere keren iets misgaat. Zie mijn review over dynalogic onderaan deze tekst. Uiteindelijk is mijn eerste wasmachine gewoon geleverd, maar deze ging lekken. Deze is netjes omgeruild door Samsung alleen zaten wij wel een week zonder wasmachine. Ogehaald op 16 november en een nieuwe geleverd op zaterdag 20 november. Gekocht met vol installatie door dynalogic en de heren waren zo slim om 1 reisbeveilingspen te laten zitten en een proefwas te draaien. Wasmachine konden we daarna niet meer stil krijgen. vervolg is dat we deze weer terug moesten sturen en deze is opgehaald op 23 november. Met dynalogic gesproken en zij hebben excuses aangeboden en vertelden mij dat ze alles zullen doen om het proces zo snel mogelijk te versnellen. Dit hebben zij ook gedaan en op 24 november meteen de wasmachine teruggestuurd naar Samsung. We zijn nu 3 weken en 8 telefoontjes verder en vandaag werd mij weer verteld dat ik moest afwachten. Wij hebben een 3 MAANDEN OUDE BABY!!! dus moeten dus regelmatig wassen, onze oude maar goed werkende wasmachine is bij de eerste levering op 2 november mee terug genomen, wij zitten dus nu al een maand zonder wasmachine. Vandaag maar lid geworden van de consumentenbond in de hoop dat de juridische afdeling mij WEL kan helpen. Voor de duidelijk voor jullie samsung hier een tijdslijn voor jullie hopende dat jullie alsnog met een passende oplossing komen!!!
23-11 wasmachine opgehaald door Dynalogic voor omruiling
24-11 Dynalogic gesproken en heeft deze wasmachine retour gezonden. daarbij vermeld dat samsung altijd contact op mag nemen met Dynalogic voor alle info omtrent deze levering.
26-11 gebeld met samsung of zij al wisten wanneer onze wasmachine geleverd zou worden. Konden mij hier geen info overgeven en hebben intern een ticket aangemaakt naar de afdeling die hierover gaar
29-11 weer gebeld, moest afwachten. zouden weer een reminder naar de afdeling sturen met de vraag of ik ook terug gebeld kon worden. Nooit gebeurd.
2-12 iemand gesproken die welwillend was. deze werknemer zou weer een reminder naar de betreffende afdelingsturen, daarnaast contact opnemen met dynalogic, de manager contacten en mij hier dezelfde dag over terugbellen. WEER NIET TERUG GEBELD!
3-12 weer gebeld in de hoop dat de wasmachine dan het weekend geleverd kan worden. Niemand die mij maar ook iets kon vertellen, behalve dat ik af moest wachten.
6-12 gebeld. Precies hetzelfde verhaal als hierboven. Dit keer echt duidelijk gemaakt dat ik vandaag er wel iets van informatie wilde. er is mij BELOOFD dat zij mij rond 15.00 terug zou bellen. NOOIT TERUG GEBELD!!!
7-12 gebeld, zelfde verhaal, geen verdere info en afwachten. Verteld dat ik het gesprek niet zou beindigen voordat ik meer informatie kregen. werd een heel lang verhaal, dus toen maar opgegeven.
14-12 Vandaag maar weer gebeld, kreeg ik weer hetzelfde verhaal te horen. Toen vroeg ik mij af, waarom wordt er echt niet geleverd en krijg ik ook niets van informatie los. Dus ik vroeg aan haar, hebben jullie het product wel op voorraad?!? Toen kwam de aap uit de mouw en blijkt dus dat ze het product helemaal niet op voorraad hebben. In plaats van met een oplossing te komen, bijvoorbeeld een ander model aanbieden, hebben al deze medewerkers ons nu al 3 weken zonder wasmachine laten zitten met onze kleine baby van 3 maanden. ik vind dit echt een schande.
Ik hoop alsnog dat jullie asap reageren. sowieso vandaag lig geworden van de consumentenbond voor juridisch advies.
Ter verduidelijking wat er mis is gegaan met hun vervoerder Dynalogic, hierbij de review op trustpilot
Eerste keer zouden ze leveren, stonden voor de deur met een wasmachine en waarschijnlijk kregen de bezorgers ruzie en toen besloten de heren om maar rechtsomkeert te maken en niet te leveren en weer in te laden. Mijn vrouw zag dit gebeuren en heeft hun nog nageroepen, ze keken haar aan en laadde in en reden weg. Dit hebben we ook op film, mocht Dynalogic dit willen. Dus nieuwe afspraak gemaakt, heren zetten de wasmachine neer en de paste niet op de plek. Vroeg of zij hem op een ander plek konden zetten welke 90cm verschuiven was en dat kon niet omdat zij maar max 10 min bij een klant mochten blijven, Dus super service weer. Zouden de wasmachine waterpas zetten en kalibreren en een proefwas draaien. Dat hebben de heren goed gedaan, alleen hebben ze het instructieboekje in de trommel laten zitten tijdens deze proefwas, dus dat konden we ook weggooien. Uiteindelijk ging deze wasmchine lekken, dus deze werd omgeruild. Weer door dynalogic. Een ophaal afspraak gemaakt en toen besloten de heren van Dynalogic om de was machine niet mee te nemen, omdat er geen verpakking was om te vervoeren. dit staat overigens nergens vermeld in de instructievideo voor de ophaalservice. Nieuwe ophaal afspraak gemaakt voor de volgende dag. Bij de nieuwe levering van de nieuwe wasmachine dit keer vriendelijke mensen, alleen niet kalibreren en niet waterpas zetten. Wel een proefwas laten draaien en zijn de heren vergeten 1 vd 5 reisbeveiligingen eruit te halen en dus een was laten draaien met reisbeveiliging pen nog vast in de trommel. resultaat, ik kan mijn wasmachine weer omruilen en zitten wij weer een week zonder wasmachine. Bedankt Dynalogic. Ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren, want deze wordt nu natuurlijk weer omgeruild door Dynalogic.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-12-2021 12:09 PM
Na al het bovenstaande gedoe wil ik ook graag nu vermelden dat Mart van de Samsung Facebook chat, dit voor mij goed heeft opgepakt en opgelost. Jammer dat ik hem niet eerder heb gesproken, had een hoop kopzorgen gescheeld. Thanks Mart wij zijn erg blij met hoe jij dit voor ons hebt opgelost!!
15-12-2021 03:09 PM - bewerkt 16-12-2021 08:17 AM
Hi @maurice boestaman, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en erg onhandig! Onze excuses voor het ongemak.
Ik zie dat je met mijn collega via de WhatsApp service in gesprek bent en om het overzicht te bewaren stel ik voor om het het gesprek op één plek verder voort te zetten.
Groeten,
Martijn
op 24-12-2021 12:09 PM
Na al het bovenstaande gedoe wil ik ook graag nu vermelden dat Mart van de Samsung Facebook chat, dit voor mij goed heeft opgepakt en opgelost. Jammer dat ik hem niet eerder heb gesproken, had een hoop kopzorgen gescheeld. Thanks Mart wij zijn erg blij met hoe jij dit voor ons hebt opgelost!!
op 24-12-2021 12:28 PM
Hey @maurice boestaman, goedemiddag.
Enorm bedankt voor dit mooie compliment 😁 en wat fijn om te lezen dat alles goed is opgelost! Mocht je in de toekomst wat willen weten of hulp nodig hebben stuur me dan gerust een berichtje 😇
Hele fijne feestdagen en groeten,
Mart(ijnK) 😉