Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aan het lijntje gehouden door Samsung (Cashback actie / levering)

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2020 01:24 PM)
314 Weergaven
Stevenvb
First Poster
Opties

Beste medeforum gebruikers/internetters,

Helaas ben ik niet de enige die slechte ervaring heeft met de Samsung klantenservice! Bestel dus niks bij de webshop!

Ik heb op 3 augustus een wasmachine besteld (WW90M760NOA) Voor €789 euro in de webshop, hier zat een cashback op van 150euro na registratie(https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A73AFZZKXN8GF). Wasmachine werd 2 september geleverd helaas had deze schade en is weer mee retour gegaan richting Samsung. Na uit gebreid contact te hebben gehad met Samsung zou deze worden omgeruild(ong elke dag gebeld...). Aangezien de tijd begon te dringen heb ik meerdere malen aangegeven dat op 14 sept de cashback actie zou verlopen, en dat die daarvoor echt geleverd moest worden. Anders kon ik mij niet meer registeren voor de cashback actie en 150 euro mislopen. Na 2 weken kreeg ik ineens een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was, terwijl er een nieuwe zou worden opgestuurd. Ik weer contact opgenomen met Samsung die gaven aan dat er inderdaad een fout was gemaakt en dat ik hem maar opnieuw moest bestellen. Helaas was de prijs van de wasmachine alweer gestegen naar 1100 euro. Ik druk met Samsung bellen / chatten. Ze waren bezig om een voucher code te regelen zodat ik hem alsnog voor de 639 euro kon bestellen (789 - 150 cashback). Nu zijn we inmiddels 4 weken verder... ik heb een voucher gekregen voor 789 euro. Zij geven aan dat het niet mogelijk is om de 150 als nog als korting te doen. 

TLDR;

Samsung heeft dus mijn bestelling geannuleerd waardoor ik nu 150 euro extra kwijt ben aan een wasmachine. Als zij dit netjes gewoon voor 14 september hadden opgelost waren er geen problemen. Blijkbaar is het normaal om mensen 4 weken aan een lijntje te houden.

Bestel dus elders! zodat je niet met de Samsung klantenservices te maken krijgt!

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat is inderdaad niet zoals het hoort, Steven 😞 Kun je misschien je ordernummer (of dossiernummer, als je die hebt) hier in een reactie achterlaten? Dan stuur ik dit topic door naar de webcare afdeling van Samsung, zodat die naar je klacht kunnen kijken.

kevin-sig
0 Likes
Stevenvb
First Poster
Opties

Kevin,

Ik verwacht niet dat zij er nog veel aan zullen doen. Maar bij deze NL500384481.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Het valt te proberen, ik zal het topic doorsturen en voor je duimen dat er toch iets mogelijk is!

kevin-sig
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Stevenvb, goedemiddag.

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Heb je hierover ook contact gehad met mijn collega's via WhatsApp en FaceBook Messenger?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stevenvb
First Poster
Opties

@martijnK,

Ongeveer 4 weken lang.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemiddag, @Stevenvb.

Het is natuurlijk niet fijn als je een promotie misloopt, ik ga dit navragen en uitzetten bij onze Shop en Promotie afdeling.

Ik kan je hier helaas geen toezegging in geven.

Heb je de wasmchine via onze webshop gekocht of heb je een link ontvangen van m'n collega voor een portaal?

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Stevenvb, goedemiddag.

Ik heb van mijn collega begrepen dat er een mail naar je is gestuurd, heb je deze ook gezien?

Als je mij een prive berichtje stuurt met de gevraagde documenten en/of foto's, dan zorg ik dat deze weer bij de juiste afdeling terecht komen.

Groeten,

Martijn

0 Likes