Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wood block puzzle 2 game

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2023 01:30 PM)
234 Weergaven
1357dany
Explorer
Opties
Ik heb moeite met woodblock puzzel 2 in Galaxy store die gaat niet open hij blijft hangen heeft er nog iemand hier last van of ben ik de enige meschien mag ik wat horen van iemand 
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de app al eens verwijdererd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je je toestel al eens herstart?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
1357dany
Explorer
Opties
Nee dit heb ik nog nooit gedaan heb nog nooit last gehad is voor het eerst dat ik er last van hebt zou dit wel kunne werken zal het uit proberen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja probeer het maar uit 😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
1357dany
Explorer
Opties
Ik heb hem uit gehad en weer op nieuw aan gezet maar niks hoor heb het even ook op mijn Mobiel nagekeken maar toen ik deze tablet kocht stond het er al op staat erbij dat je de app er dus niet af mag halen omdat hij vooraf al geïnstalleerd is dus laat ik het maar zo beetje balen maar vooruit maar genoeg andere spelletjes te doen dit dit wilde ik toch even zeggen
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @1357dany, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw tablet? Is jouw tablet verder helemaal up-2-date? En kan je de game wel op je telefoon spelen? Heb je het cache geheugen van de app zelf al eens geleegd? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Wood Block Puzzle > Opslag en kies voor cache legen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
1357dany
Explorer
Opties
Het model nummer is SM -T290 ik heb geen mobiel alleen tablet heb wel huawei mobiel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@1357dany 

Is jouw tablet verder ook helemaal up-2-date? En heb je het cache geheugen van de app zelf al eens geleegd? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Wood Block Puzzle > Opslag en kies voor cache legen. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes