15-09-2024 10:43 PM - bewerkt 15-09-2024 10:44 PM
Gister uit het niets een witte streep in het scherm, precies daar waar de smartphone buigt.
Vanmiddag naar de service center geweest in Utrecht, krijg ik een medewerker die mij vertelt dat de smartphone wel gemaakt kan worden... maar (met een cynische lach) valt deze buiten de garantie.
Nadat ik vroeg waarom? Kreeg ik te horen dat de scharnieren kapot waren en daarom de scherm nu die streep heeft.
Toen ik weer vroeg om deze beiden te maken, kreeg ik weer een cynische lach met de woorden 'had je toen maar moeten komen toen de scharnieren kapot gingen'
Het leuke van alles is dat ik nooit heb geweten dat er scharnieren kapot zijn, anders was ik wel langs geweest om deze te maken. Het maakt het mooier dat deze scharnieren nu nog voor mij én anderen niet eens waarneembaar zijn dat deze stuk zijn.
Toen ik de telefoon aanschafte kreeg ik te horen dat de garantie goed verzorgd zou worden wat betreft de vouwtelefoons.. erg teleurgesteld en ik zou zeker de rest aanraden 3x na te denken voordat je zo een vouwtelefoon haalt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-09-2024 12:29 PM
Hallo @yoyi5555,
Bedankt voor jouw bericht. Voor een second opinion kan je ook gebruik maken van onze ophaalservice. Een andere monteur kijkt dan ernaar. Zie voor het aanmelden de onderstaande link.
Met groet,
Ajay
op 17-09-2024 11:11 PM
op 17-09-2024 11:24 PM
op 19-09-2024 12:29 PM
Hallo @yoyi5555,
Bedankt voor jouw bericht. Voor een second opinion kan je ook gebruik maken van onze ophaalservice. Een andere monteur kijkt dan ernaar. Zie voor het aanmelden de onderstaande link.
Met groet,
Ajay
op 02-10-2024 10:27 AM
Samsung neemt geen enkele verantwoording voor dit slecht product! Ze maken reclame hoe stevig de flips wel niet zijn maar in werkelijkheid is dit een zwakke constructie, vandaar dat je totaal geen garantie hierop krijgt en altijd zelf de schuld krijgt toegeschoven.
Ik heb nu na de flip 3 nu de flip 5 en je raad het al, hetzelfde probleem. Bij de flip3 een witte streep, geen garantie, flip5 een witte streep, geen garantie. Oftewel een fabrieksfout zonder garantie!! En niet gestoten of gevallen in beide gevallen.
op 08-10-2024 12:36 PM
hetzelfde probleem hier, flip 3 streep erin, geen garantie, flip5 streep erin, geen garantie!! Samsung maakt iets wat niet werkt en de klant krijgt de rekening voor een fabrieksfout!!
op 04-12-2024 03:16 PM