Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scheur in het Vouwscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2024 02:25 PM)
365 Weergaven
gvdwjr
First Poster
Opties

Ik schrijf dit bericht naar aanleiding van de schade aan mijn telefoon, de Z Flip 4, waarbij het vouwscherm gebreken vertoont. Er is een scheur ontstaan, precies op de rand van het vouwscherm. Mijn menibg is dat het een productiefout betreft die niet te wijten is aan verkeerd gebruik van mijn kant.

Bovendien ben ik op de hoogte van meerdere klachten van andere gebruikers met betrekking tot hetzelfde probleem met het vouwscherm van de Z Flip 4. Dit duidt erop dat het hier om een structureel probleem gaat.

Helaas wordt deze klacht op geen enkele manier serieus genomen en probeert Samsung er makkelijk vanaf te komen.

Ik ben bijna geneigd om te onderzoeken wat er juridisch mogelijk is in deze situatie, aangezien ik van mening ben dat de schade aan mijn telefoon onder de garantie zou moeten vallen.

Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem? Of zijn er tips hoe je dit moet aanvliegen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gvdwjr,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens. Ik heb de foto's die door Dynafix zijn genomen kunnen bekijken en ze wijzen inderdaad terecht naar gebruikersschade. Zie de onderstaande foto. Laat weten wanneer je meer informatie wenst. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Jammer om te lezen dat je een scheur in het scherm hebt.

In dit geval is de monteur de enige die kan bepalen of het om een fout gaat of om gebruikersschade.

https://bit.ly/2jwV3SJ  Je kunt het toestel hier aanmelden voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
gvdwjr
First Poster
Opties
Onzin. Iedereen kan zien dat het niet om gebruikersschade gaat en icm alle zelfde slechte reviews op het internet is het duidelijk.

Als je fysieke afspraken wil maken met Samsung, en dan bedoel ik niet de verkopers, wordt je gewoon genegeerd.

Arrogamtie ten top. Geef gewoon je fout toe en los het op.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het aangemeld voor reparatie? Zo ja heb je een reparatienummer? Zo nee deel eens duidelijke foto's van het toestel, voor en achterkant.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
gvdwjr
First Poster
Opties
Dat is al enige tijd geleden, 05-12-2023 om precies te zijn.

Inmiddels ook het toestel alweer terug ontvangen, tegen betaling vanzelfsprekend. Anders werd het toestel vernietigd.

Het reparatienummer is 4272406384.

Inmiddels is het al een langlopende zaak en is een oplossing nog niet in zicht. Typisch geval het grote ontastbare bedrijf tegen het kleine consumentje.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gvdwjr,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens. Ik heb de foto's die door Dynafix zijn genomen kunnen bekijken en ze wijzen inderdaad terecht naar gebruikersschade. Zie de onderstaande foto. Laat weten wanneer je meer informatie wenst. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Gebruikersschade.png

Community Manager
gvdwjr
First Poster
Opties
Heel knap dat je dit kan constateren naar aanleiding van een wazige foto. Het slaat werkelijk waar nergens op. Zoals eerder aangegeven het wordt helemaal niet serieus genomen, jullie proberen terechte klachten makkelijk uit de weg te gaan.

Maar op de suggestie dat ik langs wil komen om de telefoon te laten zien wordt niet gereageerd.

Het is geen gebruikersschade maar gebruikerssporen. Dat heb je als een telefoon in een broekzak o.id. zit.
0 Likes