Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo Z Fold 3

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2021 12:43 PM)
407 Weergaven
ArjandeHaan
Journeyman
Opties
Op 26 augustus meegedaan aan promo care+/case/s-pen/lader. Op 31 augustus melding gehad dat factuur ontbrak. Zelfde dag direct nogmaals aangemeld. Ontvangstbevestiging ontvangen op 31 augustus. Daarna niets meer gehoord. Kan iemand mij helpen met de status?
0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je wel de goedkeuring gehad?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ArjandeHaan
Journeyman
Opties
Nee, ik heb op 31 augustus een ontvangstbevesting gehad. Nu is het al ruim 3 weken stil.
0 Likes
boterbloem
Explorer
Opties
Denk niet op voorraad het hele magazijn lijkt leeg te zijn er zijn veel mensen die op een artikel wachten
En krijgen als antwoord wachten op voorraad.
0 Likes
ArjandeHaan
Journeyman
Opties
Zou dan wel redelijk zijn als samsung een mail stuurt dat de promo is goedgekeurd, maar dat opsturen nog even duurt. Nu heb ik een ontvangstbevestiging en is het al ruim 3 weken stil. Terwijl ze zeggen dat ze je op de hoogte houden. Vind dit gewoon klantonvriendelijk. Dat je bij een telefoon van ruim € 1.700 geen lader krijgt of koptelefoon is natuurlijk al karig. Nu moet ik nog wachten op een cover terwijl ik de telefoon al weken gebruik. Gewoon heel jammer en niet de ervaring die je verwacht als je de 'duurste' telefoon op de markt in de pre-order aanschaft.
BasBoos
Pathfinder
Opties
Kan wel 4 weken duren voor je een bevestiging krijgt en dan nog 9 weken voordat je de spullen krijgt.

Service van Samsung wordt steeds slechter. Maar dat is ook bij andere merken. Is heel normaal tegenwoordig.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @ArjandeHaan,

Gefeliciteerd met jouw Z Fold3! Hopelijk bevalt het toestel tot dusver goed 🙏

Omdat je benoemt dat je het aangemeld hebt neem ik aan dat het hier om een promotie gaat van de Z Fold3 die jij bij één van onze dealers hebt gekocht. Wat is het registratienummer dat vermeldt staat in de ontvangstbevestiging? Dan kijk ik de status graag voor je na!

rsz-846676\
0 Likes
ArjandeHaan
Journeyman
Opties
Ha Tessa, heb je een dm gestuurd. Heb je die gehad?
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen Arjan,

Ontvangen en zojuist gereageerd 👍

rsz-846676\
0 Likes
MD58
Apprentice
Opties

Mijn ervaring is niet anders. En never nooit verwacht van Samsung! Valt enorm tegen. Telefoon van 1800,00 euro geen lader, lader moeten kopen om telefoon te kunnen gebruiken. Sinds 6 weken mijn telefoon. Pre-order-promo goedgekeurd maar kan nog tot 9 weken wachten op de cover, pen en oplader. Kan echt niet, sorry meneer Samsung.