Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mail box vol

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2023 09:28 PM)
1048 Weergaven
fabisolo
Student
Opties
Ik kregen een mail van Microsoft dat mijn mailbox vol zit.na legen werkt mijn postvak in nog steeds niet.help!
0 Likes
15 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, probeer wat gegevens uit OneDrive te wissen en wat vrije ruimte te creëren en controleer of dit helpt.

0 Likes
fabisolo
Student
Opties
Ik heb geen one drive,help!!
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Hallo, eigenlijk is het een Microsoft-probleem. Kijk op de volgende link voor manieren om ruimte te creëren.

https://support.microsoft.com/en-us/office/storage-limits-in-outlook-com-7ac99134-69e5-4619-ac0b-2d3...

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je een screenshot delen van de melding? 
Als je er een mail van gekregen hebt is de kans behoorlijk groot dat dit spam is en dat je dit dus kan negeren. 
Hopelijk heb je niet op een link geklikt?

fabisolo
Student
Opties
Mijn mailtjes zijn verdwenen zelfs.alles omg! Ze verdwenen 1 voor 1.die melding is dus ook weg.ik heb wel gezien dat ik die andere mappen kan gebruiken en beheren zoals verzonden maar niet postvak in.ik zal een screenshot sturen
0 Likes
fabisolo
Student
Opties
Ik heb wel op die link geklikt ja uuteindelijkScreenshot_20230405_075255_Email.jpg
0 Likes
fabisolo
Student
Opties
Dit heb ik gedaan en ik heb genoeg ruimte nu maar nog steeds werkt postvak in niet.die kan ik ook niet beheren zie ik.wel andere mappen
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Is de accountinstelling in de Samsung Email-app een POP3-account? Zo ja, verwijder het dan en stel het opnieuw in met het IMAP-protocol en probeer vervolgens ongewenste e-mails te verwijderen.

0 Likes
fabisolo
Student
Opties
Ik ben niet zo technisch,aub help
0 Likes