op 16-05-2024 12:46 PM
Afspraak gemaakt voor vervangen loszittende screenprotector ZFold4 (al na ca 15 maanden), 3 dagen van te voren.
Ter plaatse al half uur moeten wachten, hoezo afspraak...?
Goed, dan eindelijk aan de beurt, blijkt dat ze maar 1 protector op voorraad hadden en deze net aan andere klant weggegeven hebben! Waarom maak ik dan afspraak?
Aangegeven oplossing medewerker: telefoon achterlaten en morgen pas ophalen, geen idee hoe laat. En weer benzinekosten en parkeerkosten. Of naar Leidschendam, 20 km verderop. Als ze daar al tijd en protector zouden hebben natuurlijk... Nogmaals, waarom maak ik dan afspraak?
Werd er nogal chagrijnig van dus maar weggegaan. Probeer wel ergens anders op andere dag afspraak te maken, nog maar zien of het dan beter gaat natuurlijk 🤔
Klinkt mooi, service center, nu nog de naam waarmaken...
op 17-05-2024 09:45 AM
Hallo @RV64,
Bedankt voor jouw bericht en feedback over jouw ervaring. Het kan inderdaad zijn er wordt gevraagd jouw toestel achter te laten, omdat de onderdeel moet worden besteld maar ook de herstelling langer kan duren door de drukte. Ik heb wel jouw negatieve ervaring intern doorgegeven. Ben je in de gelegenheid geweest om een nieuwe afspraak te maken?
Met groet,
Ajay