03-10-2024 07:43 AM - bewerkt 03-10-2024 02:11 PM
Als early adopter een flip 6 gekocht.
Helaas ging het scherm steeds vreemder doen en de telefoon steeds lastiger aan.
Netjes afspraak gemaakt. Telefoon is opgehaald.
Vervolgens krijg ik te horen dat het val/stootschade is en het scherm en een module vervangen moeten worden.
Let wel. Het toestel was in MINT conditie en nooit gevallen! Geen krasje op het scherm of wat dan ook.
<edit> Foto`s laten idd een beschadiging zien die mij nooit is opgevallen <endedit>
Reparatie kosten: 533 euro. !!!!!!!!
Gevraagd om een foto van de zogenaamde schade. Geen antwoord. Uit pure ellende de 533 euro betaald want ik heb het toestel echt nodig.
Vervolgens zijn de onderdelen er niet en is mijn spliksplinternieuwe telefoon al 3 weken weg.
Hoe kan ik aan een foto van de zogenaamde schade komen? En hoe lang kan het wachten op onderdelen duren bij een vlaggenschip? Het is mij ook onduidelijk hoe ik contact op kan nemen en vragen om enige coulance.
533 euro. Kan wel janken.
4279782874
Opgelost! Ga naar oplossing.
16-10-2024 11:19 PM - bewerkt 16-10-2024 11:39 PM
Update. Toestel is gerepareerd terug. Blijkbaar moet je eerst willen annuleren en komt hij dan na 4 weken dan wel direct terug.
Toestel lijkt perfect gerepareerd tot nu toe.
Ik zie nergens een kras of schade. Geen idee of de rand vervangen is. Hij is in mint conditie zoals ik hem ook dacht weggebracht te hebben. Zal de rand bij het volgende zitten?
Aan jouw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:- Display vervangen- Module vervangen- Spare part- Tape vervangen.
Laatste update. Module lijkt heel goed camera plus rand te kunnen zijn. Dan klopt het dat er geen beschadiging meer te zien is. Ik ga dit posten als Accepteer oplossing.
op 03-10-2024 10:48 AM
Hallo @Joene1972,
Bedankt voor jouw bericht. Zie de bijlage voor de gebruikersschade dat was gecontacteerd. Wanneer de onderdelen op voorraad zijn en je hebt de akkoord gegeven kan het binnen 2 of 3 werkdagen worden hersteld. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
op 03-10-2024 10:48 AM
op 03-10-2024 12:01 PM
03-10-2024 01:19 PM - bewerkt 03-10-2024 02:10 PM
Hoi Ajay, bedankt voor je bericht en de foto`s.
Dus ik heb een krasschade van 533 euro. (Waarom scherm vervangen?)
Ook wel vreemd dat het scherm eerst plopgeluidjes ging maken aan de zijkanten. Beide zijkanten.
En de onderdelen zijn niet op voorraad? 😞
Heel heel zuur gevoel.
<edit> Is er misschien een manier voor je om er achter te komen hoe lang het kan duren voor de onderdelen er zijn? En, misschien een rare vraag maar bestaat er zoiets als een coulance regeling?
Nieuw kan ik het toestel voor inmiddels voor 200 euro meer kopen.
op 03-10-2024 02:12 PM
Hoi beste,
Ik aan mijn originele post toegevoegd dat er schade te zien is op de foto`s. Wel zo eerlijk. Is mij nooit opgevallen.
op 04-10-2024 04:54 PM
Hallo @Members_KoUZ4jQ,
Jouw toestel wordt weer als nieuw geleverd, dus alle onderdelen waar een beschadiging op zit wordt vervangen, dan kan de prijs inderdaad oplopen. Naar ervaring zijn meestal zijn de onderdelen binnen 1 werkweek binnen. Wanneer er sprake is van drukte kan het wel langer duren. In ons systeem staat verder niet wanneer er een bestelde onderdeel binnenkomt.
Ik hoop dat je zo eruit komt.
Met groet,
Ajay
10-10-2024 10:57 PM - bewerkt 11-10-2024 08:09 AM
Hey Aya,
Is er een mogelijkheid voor jou om uit te vinden waarom de reparatie van mijn toestel zo lang duurt?
Op 24-09 heb ik een laatste status update gehad (Wachten op een onderdeel).
Hierna niets meer gehoord.
Zou mooi zijn als jij iets over de status kan vinden.
Mocht je geen info kunnen vinden dan ben ik er wel klaar mee eigenlijk. Bij een garage kun je iig vragen wanneer je auto gerepareerd is. Is het dan nog mogelijk dat ik mn geld terug krijg en het toestel ook terug? (Niet gerepareerd?) Ik snap dat daar kosten aan verbonden zijn. Maar ik ben hier inmiddels gewoon ziek van. De kosten van een nieuw toestel liggen weinig boven deze reparatie. En ik hoor niets.
Coulance lijkt ook niet mogelijk te zijn. Ik heb nu al vele weken niets. Maar wel 533 euro armer.
mvg,
J
op 12-10-2024 09:41 AM
ik had dit zondag aan de hand. 2 maanden oud mint kleur, niet gevallen, niks verkeerd mee gedaan, ze zijn het komen ophalen en na 4 dagen nog steeds niks van gehoord, op half uur was scherm dood, eerst grijze strepen en nadien gewoon zwart........
12-10-2024 10:30 AM - bewerkt 12-10-2024 10:43 AM
Nou succes. Ik ben nu 4 weken verder. Bij Samsung weten ze niets het ligt bij Dynafix. Ik probeer de reparatie te cancelen. Geen idee of dit lukt. Het begon bij mij met bobbels aan beide zijkanten van het scherm overigens.
Hier kon je een "plopje" voelen en horen alsof het scherm op de vouw niet helemaal vast zat.
Buiten garantie want toestel was bekrast/beschadigd.