Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip 4 scheef

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2024 06:03 PM)
270 Weergaven
SparklyCoconut
Apprentice
Opties
Hij staat niet meer 180⁰. Er was een ongelukje gebeurd waardoor mijn telefoon was gevallen. Waarschijnlijk is de hinge kapot.
Weet iemand hoeveel een reparatie kost? 
(Heb hem nog geen 2 jaar)
0 Likes
6 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste Sparklycocnut,

Spijtig te horen dat dit gebeurd is. Maar dit kan hersteld worden wat ze dan doen is ze vervangen het volledige frame inclusief een scherm heb een screenshot voor je wat de eventuele kosten hiervan zijn ik raad aan het wel via een samsung repair center te doen indien dat alle onderdelen binnen zijn en als het haalbaar is zou je die dezelfde dag nog terug hebben.

Moest je de stap wagen om deze te laten repareren. Maak dan een back up van je telefoon tijdens een herstelling kan het zijn dat je eventueel gegevens gaat verliezen is niet altijd zo maar is voor je eigen veiligheid.

En zet je gsm dan in en onderhoudstand dat vind je in de instellingen onder aparaatonderhoud helemaal beneden dan kan niemand aan je gegevens voor je eigen veiligheid natuurlijk doen ze ook ter plaatse bij de repair centers indien nodig.

Hopelijk gaat dit je helpen

Mvg Ayrton
1717490904798.jpg
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Hier is nog een link naar de herstelprijzen https://www.samsung.com/be/support/repair/#mobile
SparklyCoconut
Apprentice
Opties
Hallo Ayrton
Heel erg Bedankt voor je advies!
Ik dacht al dat ze alles uit de frame moesten halen om het te repareren...
0 Likes
SparklyCoconut
Apprentice
Opties
Dank u!
0 Likes
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Spijtig genoeg wel het komt door het scharnier van de flip en fold serie ze kunnen niet alleen een klein stuk of onderdeel vervangen van het scherm want dat word een geheel nieuw frame. En graag gedaan moest je het willen herstellen zou ik naar een samsung repair center gaan eventueel. Maar dat is bekijken wat het beste voor jezelf is.

Alvast nog een fijne avond gewenst en hopelijk heb ik Heb hiermee kunnen helpen 🙌🏻
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SparklyCoconut,

Bedankt voor jouw bericht. Is het aanmelden voor een reparatie gelukt? Het kan wel zijn dat er meerdere onderdelen vervangen kunnen worden, want door een val kan er e.v. intern ook onderdelen zijn beschadigt. Laat weten of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes