Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip 4 crash na dichtklappen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2022 02:47 PM)
4381 Weergaven
djdeuntje
Journeyman
Opties
Hi allemaal,

Sinds gister crasht mijn flip 4 zodra ik hem dichtklap. Zowel in normal, als in safe mode. Cache verwijderd, diagnostics uitgevoerd, etc.

Heb hem eergisteren geüpdate, toevallig?

Iemand anders ervaring hiermee?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
djdeuntje
Journeyman
Opties
Langs Samsung service gegaan, blijkbaar zat de batterij los, aangezien het scherm wel aan bleef staan als die in de oplader werd opgevouwen.

Binnen één dag een nieuwe gekregen, top!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Wat je nog kan doen is een factory reset maar eerlijk gezegd voelt dit aan als een garantie gevalletje. Ik betrijfel of een update de oorzaak is (eerder interne bekabelling die de geest geeft maar je weet 't nooit)

djdeuntje
Journeyman
Opties
Zal de factory reset proberen! Anders naar service center toch?
0 Likes
djdeuntje
Journeyman
Opties
Heb er wel mee gezwommen, maar hij is ip waterproof toch?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Even een goede backup maken en dan je toestel herstellen naar de fabrieksinstellingen. Daarna alleen je media terug zetten en de apps en instellingen handmatig doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

De Flip 4 is zeker niet geschikt om mee te zwemmen.. Ik hoop dat je hem in zoetwater hebt gebruikt en niet in zout of chloorwater😔 In dat laatste geval is het duidelijk waarom er nu problemen zijn. Het lijkt mij raadzaam om het toestel na te laten kijken op waterschade.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SjorsK
Maestro
Opties
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

IP Waterproof betekend niet dat je ermee kan zwemmen, hoogstens dat het afstotend is onder specefieke voorwaardes 😅

djdeuntje
Journeyman
Opties
Zoet water badje inderdaad (in tenerife;))
0 Likes
djdeuntje
Journeyman
Opties
https://www.phonearena.com/news/is-z-flip-4-waterproof_id141845 staat dat die prima half uur in zoet water kan :winking-face:
0 Likes