Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beveiligings update Z Flip

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2020 04:28 PM)
1537 Weergaven
SergioSz89
Explorer
Opties

Mijn Samsung Galaxy Z Flip loopt nog steeds op de 1 Februari beveiliging update. Mijn S20 Ultra zat op Maart en nu ondertussen ook al op April. Krijgt een telefoon van €1500 geen beveiliging updates? Via Members, Smart Switch en gewoon via de instellingen al geprobeerd maar tevergeefs..Screenshot_20200415-162631_Software update.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
richie71
Journeyman
Opties
Ik heb nu gelukkig de mei update en het ging om de google play update 👍👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Sergio,

Kun je eens een schermafbeelding plaatsen van wat er onder Instellingen >> Info telefoon >> Softwaregegevens >> Sw-versie serviceprovider staat? Dan kijk ik met je mee!

kevin-sig
0 Likes
SergioSz89
Explorer
Opties

Uiteraard..Screenshot_20200418-085705_Settings.jpg

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Voor deze Galaxy Z Flip is inderdaad de meest recente beveiligingspatch die van februari. Deze is uitgerold op 12 februari en hierna is inderdaad nog geen update geweest.

Omdat verschillende landen verschillende updateschema's hebben, wilde ik even aan de hand van die gegevens dubbelchecken voor welke markt je Galaxy Z Flip bestemd was en dus op welk schema hij zit.

kevin-sig
0 Likes
SergioSz89
Explorer
Opties

Maar dat is toch vreemd? Waarom heeft deze telefoon geen prioriteit en mijn s20 Ultra wel? Het is niet dat ik er niet genoeg voor betaald heb 😡 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat durf ik niet te zeggen; het kan zijn dat er problemen zijn bij een patch en dat die eerst opgelost moeten worden voordat hij wordt uitgerold. Ik zie dat in Nederland er nog een update in maart is geweest, dus mogelijk op advies van de Belgische providers zodat alles goed functioneert met hun extra netwerkdiensten. Maar dat is slechts een hypothese.

Het is zeker frustrerend en hopelijk krijg je snel een update!

kevin-sig
richie71
Journeyman
Opties
Ja hier nog iemand met een flip 5 en ik heb de beveiligings update van januari en de gewone op april vreemd ???
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @richie71,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
richie71
Journeyman
Opties
Ik heb nu gelukkig de mei update en het ging om de google play update 👍👍
richie71
Journeyman
Opties