op 18-03-2024 07:44 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-03-2024 10:17 AM
Sinds enkele dagen werkt draadloos opladen op mijn Z flip 3 niet meer.
Ik heb 3 draadloze Samsung opladers en sinds kort laadt mijn toestel niet meer draadloos op, op geen enkel van mijn laders.
Ook heeft mijn toestel veel moeite om een libre3 sensor te vinden. (https://www.youtube.com/watch?v=SPnoplctdwg)
Apparaatonderhoud heb ik al gedaan en die stelt vast dat optie vereist is voor draadloos opladen, maar daar ben ik niets mee want dit gaat over hoesjes en opladers etc.
op 21-03-2024 09:45 AM
Hallo @Luc De Booserie,
Bedankt voor jouw bericht. Zie e.v. de onderstaande link voor instructies voor het correct draadloos opladen van de Flip 3. Controleer of de Flip 3 ook helemaal geen icoon of melding weergeeft wanneer je het op de draadloos oplader aansluit, Wanneer de oplader wel andere toestellen niet oplaad maar de Flip 3 niet kan je proberen het toestel opnieuw op te starten of in Veilige modus op te starten. zorg ervoor dat je Flip 3 ook helemaal up-to-date is, Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 21-03-2024 10:46 AM
Dank voor uw antwoord.
Maar helaas het heeft niet geholpen.
Blauw lichtje blijft knipperen op de verschillende laders en telefoon laadt niet op.
Groeten,
Luc De Booserie
op 21-03-2024 10:52 AM
Bedankt voor jouw reactie,
Kan je voor de zekerheid kijken bij Instellingen ---> Apparaatonderhoud ---> Batterij ---> Meer batterij-instellingen ---> Snel draadloos opladen. Controleer of het aanstaat en de uitlijning klopt. Wanneer alles goed staat maar het nog steeds nog niet werkt, raad ik aan jouw toestel aan te melden voor een reparatie. Zie hiervoor de onderstaande link.
Met groet,
Ajay
op 21-03-2024 11:12 AM
Blijkbaar was er een update die ik over het hoofd gezien had (ik had nochtans op 19/03 gekeken) en die heb ik nu geinstalleerd en het werkt terug.
Bedankt voor de moeite.
Luc De Booserie.
op 21-03-2024 11:14 AM
op 22-10-2024 11:04 AM
kan een software update het draadloos laden beinvloeden?
sinds kort heb ik problemen met mijn Note 10+. voorheen geen problemen en nu meer niet dan wel laden. een herstart werkt dan vaak weer. de interne diagnose geeft geen foutmeldingen aan. hoe pak ik dit probleem aan?
op 29-10-2024 02:13 PM
Hallo @Members_8WCCg1Z,
Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na het herstarten van jouw Note 10+?
Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay