Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Z flip 4 scherm stuk

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2023 07:28 PM)
1507 Weergaven
Di-aan
Student
Opties
Hallo,

Na 6 maanden zitten er scheuren op het punt waar de Samsung Galaxy Z flip 4 dicht en open klapt. Samsung geeft niet thuis in de garantie. Iemand nog tips? Ik heb de telefoon helaas online bij Samsung gekocht en kan dus niet fysiek naar een winkel. 
0 Likes
12 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Verstandigste oplossing is aanmelden voor reparatie. Die schade valt zeker niet onder de garantie, dus zal je zelf moeten ophoesten. Misschien heb je een aanvullende inboedel verzekering, dan zou je het via hun kunnen spelen.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kan ipc wel naar een fysieke winkel. Hiervoor kun je naar een van de Samsung service stores.

Kun je misschien een foto bijvoegen? De kans is vrij groot dat het alleen de screenprotector is.
Di-aan
Student
Opties
Met hoes, geen krasje op telefoon. Echt van een oud omaatje hier. Reparatie is goedgekeurd maar kost 139,- . Dat is niet oké, dit is duidelijk een fabrieksfout en dus garantie?!
0 Likes
Di-aan
Student
Opties
Onder het bericht icoontje IMG-20230213-WA0007_1000000032_1676309132.jpg
0 Likes
Di-aan
Student
Opties
Aangemeld bij Samsung care+ die zijn na het zien van de foto akkoord met reparatie, kosten 139,-. Maar dit is een fabrieksfout?
0 Likes
Di-aan
Student
Opties
Goede tip! Winkels zitten alleen ver weg, maar goed had ik daar maar aan moeten denken voor aanschaf van het toestel ( toestel waar ik overigens wel heel blij mee was).
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ai. Het lijkt er op dat er een groep pixels is te zien. Dit betekend eigenlijk dat er iets van impact is geweest op dit punt en het dus niet onder garantie valt. Mogelijk heeft er iets tussen gezeten in een tas of iets dergelijks? Of zie ik het verkeerd en is het een weerkaatsing?

Is het stukje daar onder de scheur welke je bedoelt? Dit lijkt zo wel de screenprotector, maar is wel wat slecht te zien van uit deze hoek.

Opzich is €139,- niet eens heel duur. Het is veel geld I know, maar voor de meeste telefoons is dit een stuk duurder.

Je kunt het mogelijk nog proberen via je inboedelverzekering te verhalen.
Manon27
Journeyman
Opties

Ik heb precies hetzelfde sinds afgelopen week. Vooraf kon ik nergens dit soort negatieve reviews vinden, anders had ik het risico niet genomen. Toestel is nu in reparatie en heb vooralsnog goede hoop.

0 Likes
Manon27
Journeyman
Opties

Aardige suggestie, alleen een inboedelverzekering vergoedt geen productiefouten. En bij de Flip4 is dat helaas toch echt wat het is.  

0 Likes