Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slow Motion Video downloaden

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2018 10:40 AM)
3169 Weergaven
LWolfs
Explorer
Opties

Toen ik laatst een slow motion video had gemaakt, vond ik het resultaat prima. Foto's en video's gaan automatisch naar Google Photo's. In Google Photo's wordt de video ook mooi afgespeeld.

Maar....toen ik de video gedownload had, was er geen slow motion meer te zien.  Ook als ik met de Windows verkenner de file met de slow motion video copieer, is het slow motion effect weg.

Mijn vraag: Hoe behoud ik het slow motion effect ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @LWolfs,

Als je een SuperSlowMo filmpje hebt gemaakt, staat hij onder camera in de galerij. Je kunt hem dan bewerken om afzonderlijke SlowMo onderdelen aan- of uit te zetten en de achtergrondmuziek te wijzigen, of eventueel de opname-audio te gebruiken. Als je deze vervolgens opslaat (al dan niet met een wijziging) komt het filmpje te staan in de map video-editor in de galerij te staan. Als je dit filmpje downloadt, blijft het effect aanwezig. De originele opname kun je dan altijd nog gebruiken om wijzigingen aan te brengen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @LWolfs,

Als je een SuperSlowMo filmpje hebt gemaakt, staat hij onder camera in de galerij. Je kunt hem dan bewerken om afzonderlijke SlowMo onderdelen aan- of uit te zetten en de achtergrondmuziek te wijzigen, of eventueel de opname-audio te gebruiken. Als je deze vervolgens opslaat (al dan niet met een wijziging) komt het filmpje te staan in de map video-editor in de galerij te staan. Als je dit filmpje downloadt, blijft het effect aanwezig. De originele opname kun je dan altijd nog gebruiken om wijzigingen aan te brengen.

kevin-sig
0 Likes
LWolfs
Explorer
Opties

Bedankt Kevin voor de uitleg. Moest iets simpels zijn, en was het dus ook. Maar je moet het maar weten.

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Dat is het vaak inderdaad :winking-face: Superveel plezier met het maken en delen van SuperSlowMo filmpjes: :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes