op 14-03-2025 03:44 PM
Beste Samsung CS,
Onlangs heb ik de OnePlus Buds Pro 3 ontvangen en deze vergeleken met de Huawei FreeBuds Pro 3. Naar mijn mening presteren de OnePlus-oordopjes beter; met name het geluid klinkt warmer in vergelijking met de Huawei.
Echter, ik merkte dat in de ontwikkelaarsmodus geen LHDC-optie beschikbaar is, waardoor ik genoodzaakt ben om AAC te gebruiken voor mijn OnePlus Buds. Dit is een gemiste kans, zeker gezien het kwaliteitsverschil.
Mijn vraag is of Samsung een samenwerking kan aangaan met Savitech en vervolgens een systeemupdate kan uitbrengen voor alle compatibele Samsung-toestellen, zodat ondersteuning voor LHDC wordt toegevoegd. Het is teleurstellend dat een flagship-lijn deze codec momenteel niet ondersteunt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
18-03-2025 11:24 AM - bewerkt 18-03-2025 11:24 AM
Hallo @Members_orbloFh,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Buds3 Pro en voor jouw feedback. Ik heb jouw wens LHDC-ondersteuning intern doorgestuurd. Het is dan intern bekend. Ik hoop dat je nog wel volledig van jouw Buds en S25 kan genieten. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
18-03-2025 11:24 AM - bewerkt 18-03-2025 11:24 AM
Hallo @Members_orbloFh,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Buds3 Pro en voor jouw feedback. Ik heb jouw wens LHDC-ondersteuning intern doorgestuurd. Het is dan intern bekend. Ik hoop dat je nog wel volledig van jouw Buds en S25 kan genieten. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay