Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contactloos betalen Google wallet

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2025 07:46 AM)
755 Weergaven
MarkV70
Voyager
Opties
Hoi had altijd contactloos betalen via googlepay in wallet staan maar krijg dit niet geactiveerd in mijn S25 Ultra.
Heb in de bankapp all3s goed staan. 

Bij activeren kaart staat dat deze kaart niet geschikt is terwijl ik deze altijd heb gebruikt voor contactloos betalen met mobiel.

Iemand raad?
0 Likes
7 Antwoorden
The-Fist
First Poster
Opties
Goedemiddag,

Ik heb mijn betaalpas voor Google Pay kunnen toevoegen via de bankierenapp van Rabobank. Aannemelijk dat overige banken dit ook via hun eigen app aanbieden.

Succes.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je het niet opnieuw installeren via google wallet op je s25 ultra?
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
Thanx voor de tips eb alles al geprobeerd , via Rabobank, Wallet herinstallatie niets accepteert deze. S24 was er geen probleem nu wel. Wellicht morgen soms hebben nieuwe telefoons een vreemde houding 😂
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Morgen komt samsung wallet in nederland en als de banken het al hebben geaccepteerd kan je dat proberen.
0 Likes
Oplossing
MarkV70
Voyager
Opties
Hoi allemaal sinds vanochtend is het gelukt. Geen gewone bankpas maar wel mijn creditcard dus prima om mee te werken. Samsung wallet ben ik benieuwd naar. Gr en fijne donderdag
linnos1979
First Poster
Opties
Goedemiddag ook hier lukt het niet. En heb geen creditcard alleen bankpas.
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
Probeer het volgende haal de kaart uit je wallet let op alleen google wallet word door Rabobank ondersteund. Daarna ga je naar je rabobank app. Bij instellingen zoek je naar de koppeling. Koppel je kaart aan wallet. Vervolgens z3t je telefoon uit en laat hem opnieuw opstarten. Probeer dan te koppelen lukt dat niet herstart de telefoon opnieuw en meestal pakt ie m dan wel. Succes